عبادی پور: زمان جنگیدن ما در مسابقات است، یک بازی تدارکاتی، تیم ملی را متحول نمی کند

به گزارش تور سریلانکا، ملی پوش والیبال ایران گفت: فکر نمی کنم که انجام یک بازی تدارکاتی، شرایط تیم ملی والیبال را متحول کند.

عبادی پور: زمان جنگیدن ما در مسابقات است، یک بازی تدارکاتی، تیم ملی را متحول نمی کند

میلاد عبادی پور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص شرایط تیم ملی والیبال ایران پیش از اعزام به مسابقات انتخابی المپیک 2020 در چین گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و هر روز در حال بهتر شدن هستیم. ما خوشبینانه به آینده نگاه می کنیم و مطمئن هستیم که اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

ملی پوش والیبال ایران ادامه داد: نباید از این موضوع هم غافل شویم که فدراسیون والیبال بعد از مدت ها صاحب رئیس شد و به ثبات مطلوبی رسید. با حضور داورزنی در رأس فدراسیون، اتفاقات بهتری خواهد افتاد. داورزنی مدت زیادی در والیبال بوده و اطلاعات کاملی از والیبال ایران و دنیا دارد. تورنمنت حساسی پیش روی ماست و این قضیه یاری بزرگی به ما خواهد بود.

بازیکن تیم اسکرا بوهاتوف لهستان گفت: ما گذشته را پشت سر گذاشته ایم. اگر هنوز هم از مسابقات قبلی دچار خستگی روحی و جسمی باشیم، باید آن را فراموش کنیم و الآن باید با وجود خستگی و حتی آسیب دیدگی با قدرت وارد مسابقات انتخابی المپیک شویم چون تنها یک تیم از میان 8 مدعی، سهمیه المپیک را کسب خواهد نمود و شرایط بسیار حساس است.

دریافت نماینده تیم ملی والیبال در خصوص نداشتن بازی تدارکاتی گفت: برای ما هیچ فرقی ندارد چون ما از دوران استراحت به اردوی تیم ملی نیامدیم و همه از تیم های خود و از لیگ وارد اردو شدند. نداشتن بازی تدارکاتی، خطری جدی برای تیم ملی به حساب نمی آید. علاوه بر این ما بازیکنان با تجربه و خوبی داریم و فکر نمی کنم که انجام یک بازی تدارکاتی، شرایط تیم ما را متحول کند. الان زمان جنگیدن ما در مسابقات است.

وی توضیح داد: بازیکنان با تجربه زیادی در تیم ملی حضور دارند. لژیونر نشدن برخی بازیکنان دلیل بر این نیست که آنها بی تجربه هستند یا توانایی بازی در اروپا را ندارند. شاید آنها لیگ ایران را انتخاب کردند تا در کنار خانواده خود باشند. با این حال، بازی در لیگ های خارجی برای بازیکنان و تیم ملی بسیار مفید خواهد بود چون ممکن است جزئیات کوچکی همراه بازیکن به تیم ملی تزریق گردد که پوئن مثبتی به حساب بیاید.

عبادی پور گفت: تیم ملی در سال های اخیر، صندلی خوبی را کسب نکرده است. همه مردم ایران، دلسوزانه والیبال را حمایت می نمایند. امیدوارم که در مسابقات پیش رو، سهمیه المپیک را کسب کنیم تا حداقل کمی از شور و هیجان مردم را جبران کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 57

به "عبادی پور: زمان جنگیدن ما در مسابقات است، یک بازی تدارکاتی، تیم ملی را متحول نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبادی پور: زمان جنگیدن ما در مسابقات است، یک بازی تدارکاتی، تیم ملی را متحول نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید