درخشان: شرایط خطرناک شده؛ سپاهان می تواند پرسپولیس را غافلگیر کند

به گزارش تور سریلانکا، سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی این تیم در بازی از موقعیت های خوبش استفاده نمی کند، شرایط برایش خطرناک می شود.

درخشان: شرایط خطرناک شده؛ سپاهان می تواند پرسپولیس را غافلگیر کند

حمید درخشان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: پرسپولیس موقعیت های زیادی را در این بازی خراب کرد. اگر فرصت های پرسپولیس گل می شد، شرایط خیلی فرق می کرد. اخراج سیامک نعمتی و ناکامی عالیشاه در به ثمر رساندن پنالتی هم کار را برای پرسپولیس سخت تر کرد. در این بازی همه چیز دست به دست هم داد تا شرایط برای پرسپولیس سخت و خطرناک شود.

وی عنوان نمود: پرسپولیس در این شرایط برای حفظ نتیجه کار خیلی سختی داشت ولی در نهایت توانست 3 امتیاز خیلی مهمی را کسب کند. در مجموع پرسپولیس خیلی خوب کار کرد و اگر پنالتی عالیشاه تبدیل به گل می شد از همان ابتدای بازی شرایط فرق می کرد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد شهریار مغانلو گفت: شهریار بازیکن قابلی است و کم کم در تیم جا می افتد و تاثیرات بیشتری روی فرایند بازی خواهد گذاشت.

درخشان درباره پایان سال 99 با صدرنشینی سپاهان، شرح داد: با یک گل بیشتر در بازی با نفت می توانستیم صدر جدول را در سال 99 نگه داریم و شرایط خیلی بهتری برای سال آینده داشته باشیم. همین موقعیت ها تفاوت ها را در جدول به وجود می آورد. وقتی پرسپولیس از موقعیت های خوبش استفاده نمی کند، شرایط تیم خطرناک می شود.

وی یادآور شد: یک تیم بزرگ نباید با این اشتباهات ساده صدر جدول را از دست بدهد. اگر قرار باشد همینطور اشتباهات ادامه پیدا کند، مطمئن باشید پرسپولیس غافلگیر می شود. سپاهان تیم بسیار خوبی است و خوب کار می کند. این تیم نفرات خوبی دارد و می تواند از پس پرسپولیس برآید و این تیم را بیشتر غافلگیر کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 25 فروردین 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 903

به "درخشان: شرایط خطرناک شده؛ سپاهان می تواند پرسپولیس را غافلگیر کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشان: شرایط خطرناک شده؛ سپاهان می تواند پرسپولیس را غافلگیر کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید