رئیس تئاترشهر از امام رئوف نوشت

به گزارش تور سریلانکا، محمدجواد طاهری رئیس مجموعه تئاتر شهر در صفحه شخصی اش در اینستاگرام درباره ارادت مردم به امام رضا (ع) نوشت و بیان کرد بدخواهان نمی توانند این باور مقدس به حریم امن ایشان را از ما بگیرید.

رئیس تئاترشهر از امام رئوف نوشت

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، سید محمدجواد طاهری رئیس مجموعه تئاتر شهر در صفحه اینستاگرام خود در واکنش به حاشیه هایی که چند روز اخیر درباره فیلم عنکبوت مقدس به وجود آمده و توهینی که به امام هشتم شیعیان حضرت رضا (ع) شده، دلنوشته ای منتشر نموده است.

در یادداشت طاهری آمده است:

سال های زیادی است، به هزار و یک دلیلی که خودشان می دانند و البته ما هم خوب می دانیم، دست گذاشته اند روی اعتقادات و باور های پاک مردم نجیبی که در این روز های سخت و پردغدغه که از یک سو مسائل مالی و معیشتی و از سویی دیگر اتفاقات تلخی، چون حادثه ساختمان متروپل آبادان و مرگ تلخ تعدادی از هم وطنان ما در این رویداد مصیبت بار، شرایط دشواری را برایشان فراهم ساخته، پناهگاهی جز حریم محترم امام رئوف ندارند. اینکه می گویم پناهگاه خیلی ها متوجه می شوند از چه مقصد و مقصودی حرف می زنم.

آن ها خوب می دانند اتفاقات و رویداد هایی آن هم در کشور هایی که طی این سال ها از ماهیت هنری و فرهنگی خود دور شده و محمل خوبی برای سیاست زدگی و سیاست پیشگی شده اند، بستر مناسب و موثری برای انجام ماموریت های بدخواهانه است. در این وسط هم تا آنجا که می توانند از گلایه ها و ناراحتی ها، نهایت سواستفاده را انجام می دهند تا برسند به این حال و احوال که نشانه هایش باز هم بدخواهی و بدخواهی و بدخواهی است. تا برسند به توهین و افترا و سواستفاده از احساسات پاک آدم های سرزمینم ایران عزیز. اما نه؛ همان طور که من نمی توانم و نباید باور ها و اعتقادات الهی شما را اسیر باور های سیاسی و خدای ننموده توهین و بی احترامی کنم، شما هم هر کاری کنید نمی توانید، امام رضای ما را از ما بگیرید.

امام رضای ما هم آن قدر مهربان است و عزیز، آن قدر معرفت دارد که هرچه در توان داشته باشید، نمی توان این باور مقدس به حریم امن او را از ما بگیرید. من حتی باور دارم در این حریم امن، امام رضا شما را هم می بخشد...

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 تیر 1401 بروزرسانی: 18 تیر 1401 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1435

به "رئیس تئاترشهر از امام رئوف نوشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس تئاترشهر از امام رئوف نوشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید