راه های تشخیص مسافت طی شده خودرو چیست؟

به گزارش تور سریلانکا، در این گزارش راهکارهای دقیق برای شناسایی مقدار مسافت پیموده خودرو را بیان نموده ایم.

راه های تشخیص مسافت طی شده خودرو چیست؟

به گزارش خبرنگار ، هنگام خرید یک خودرو، اولین چیزی هر خریداری به آن توجه می نماید، مقدار کارکرد آن است یعنی اصولا اولین سوالی که از فروشنده می گردد، مقدار کیلومتر تعداد است چرا که مسافت پیموده شده خودرو بر ارزش آن تأثیر می گذارد. مسافت پیموده شده نشان می دهد که باید برای خرید خودرو بیشتر هزینه کنیم یا خیر؟

این امر باعث می گردد دستکاری مسافت پیموده شده خودرو برای بعضی فروشندگان بسیار وسوسه انگیز باشد، زیرا آن ها می توانند سود حاصل از کم کار کرد بودن خودرو را به جیب بزنند. بعضی از نمایندگی های خودرو در کلاهبرداری های بازگردانده دستگیر شده اند.

تغییر مسافت پیموده شده مسافت پیموده شده خودرو آسان تر از همواره شده است و این امکان را می دهد که چنین کلاهبرداری ها شکوفا شوند. سود فروشنده به ضرر شما تبدیل می گردد، زیرا در اتومبیل گیر نموده اید که آنطور که فکر می کنید خوب نیست. بیایید مطمئن شویم که هرگز در چنین شرایطی قرار نمی گیرید. در اینجا چند مورد وجود دارد که باید از قربانی شدن برگشت دور سنج جلوگیری کنید.

مانند هر قسمت دیگر خودرو، مسافت پیموده شده مسافت پیموده شده شما هم می تواند دستکاری گردد. کلاهبرداران از زمان اختراع اتومبیل ها این موضوع را تنظیم نموده اند. قبل از اینکه اتومات کیلومتر تعداد ها اتوماتیک شوند، می توان آن ها را به صورت دستی عقب انداخت یا تنظیم مجدد کرد. کیلومترتعداد ها در حال حاضر دیجیتالی هستند و دستی ها در جاده ها کمتر دیده می شوند. این امر مانع از دستکاری کلاهبرداران در مسافت پیموده شده خودرو قبل از فروش آن نشده است. کیلومتر تعداد های دیجیتالی خودرو را هم می توان با تغییر برد اتومبیل و ویرایش صفحه مسافت پیموده شده برای خواندن هر عددی که وارد می کنید عقب کرد.

برخلاف بعضی فیلم ها، قدم تعداد کیلومتر خودرو شما بدون دستکاری نمی تواند به عقب برگردد. کاهش یا تغییر جهت مسافت پیموده شده خودرو می تواند باعث گردد خودرو طوری به نظر برسد که انگار کمتر از آنچه استفاده می گردد استفاده شده و ارزش پولی آن را افزایش می دهد. چگونه می توان کیلومتر تعداد را تنظیم کرد؟

معمولاً فرض بر این بود که با نصب کیلومتر تعداد مدرن، فرایند برگشت کیلومتر تعداد رو به کاهش است. در واقع برعکس بوده است در حقیقت، دستکاری کیلومتر تعداد دیجیتال در مقایسه با دستگاه های مکانیکی قدیمی آسان تر است. گاهی اوقات افراد دستگاه را با کیلومتر تعداد موجود در حیاط خلوت وسیله نقلیه عوض می نمایند در حالی که دیگران کیلومتر تعداد خودرو را ویرایش می نمایند.

با استفاده از دستگاهی که به پورت کامپیوتر ماشین وصل می گردد، افراد می توانند مسافت پیموده شده را طوری تغییر دهند تا آنچه را که می خواهند نشان دهند.

برای تغییر کیلومترتعداد های آنالوگ به تجهیزات خاصی احتیاج نیست، اما برای تغییر آن، دانش مکانیکی ضروری است، زیرا کیلومترتعداد باید جدا گردد، صفحه جدا گردد و صفحه ها به صورت دستی تغییر کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1165

به "راه های تشخیص مسافت طی شده خودرو چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه های تشخیص مسافت طی شده خودرو چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید