رویس: بازیکنان بوندس لیگا موش آزمایشگاهی نیستند

به گزارش تور سریلانکا، کاپیتان تیم فوتبال بوروسیا دورتموند می گوید بازیکنان بوندس لیگا موش آزمایشگاهی نیستند.

رویس: بازیکنان بوندس لیگا موش آزمایشگاهی نیستند

به گزارش خبرنگاران، لیگ دسته اول آلمان اولین لیگ از بین لیگ های معتبر اروپایی است که در شرایطی که هنوز خطر ویروس کرونا (کووید 19) رفع نشده، از امروز از سرگرفته می گردد. آلمان در حالی مجوز از سرگیری بازی های فوتبال را صادر نموده که در دو ماه گذشته 8 هزار شهروند این کشور در نتیجه ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

مارکو رویس در گفت وگو با نشریه ال پایس اسپانیا درباره از سرگیری لیگ آلمان گفت: بازیکنان بوندس لیگا موش های آزمایشگاهی نیستند که مورد آزمایش قرار بگیرند. تنها راه حل برگزاری بازی های بوندس لیگا انجام آن پشت درهای بسته بود. دلیلی برای شکایت از این شرایط هم وجود ندارد، اما ما به دیوار زردمان (طرفداران دورتموند) خیلی احتیاج داریم. هر کسی که به وستفالن آمده، می داند که طرفداران ما می توانند با ما چه قدرتی به راه بیندازند.

وی اضافه کرد: ویروس کرونا زندگی ها را دگرگون نموده است. کل جهان درگیر این ویروس شده و این چالش ادامه خواهد داشت. حالا نباید بی احتیاطی کنیم و باید به دستورالعمل های سیاستمداران و ویروس شناسان گوش فرا دهیم.

کاپیتان دورتموند درباره رقابت برای قهرمانی در بوندس لیگا گفت: در حال حاضر چهار امتیاز با بایرن مونیخِ صدرنشین فاصله و یک بازی هم مقابل آنها داریم. می خواهیم سال جاری قهرمان لیگ شویم و علیرغم تمامی مسائل هنوز شانس انجام این کار را داریم. با پیروزی در بازی رودررو می توانیم بایرن را تحت فشار بگذاریم.

دورتموندی های پس از بازی امروز با شالکه باید در دو بازی بعدی خود به مصاف تیم های ولفسبورگ و بایرن مونیخ بروند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 353

به "رویس: بازیکنان بوندس لیگا موش آزمایشگاهی نیستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویس: بازیکنان بوندس لیگا موش آزمایشگاهی نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید