سامسونگ فراوری انبوه قلم S Pen گلکسی زد فولد 4 را شروع نموده است

به گزارش تور سریلانکا، سال گذشته گلکسی S21 اولترا با قابلیت پشتیبانی از قلم S Pen عرضه شد و مدتی بعد گلکسی زد فولد 3 هم با این مشخصه به دست کاربران رسید. به همین دلیل همانطور که انتظار داشتیم، قرار است گلکسی زد فولد 4 هم از قلم S Pen پشتیبانی کند. حالا یکی از افشاگرلان اعلام نموده که سامسونگ به تازگی فراوری انبوه قلم S Pen مختص گلگسی زد فولد 4 را شروع نموده است. این افشاگر در این زمینه جزئیات زیادی را مطرح ننموده و به همین دلیل دقیقا نمی دانیم که آیا این قلم در مقایسه با دیگر قلم های ارائه شده از طرف سامسونگ از امکانات بیشتری بهره می برد یا نه.

سامسونگ فراوری انبوه قلم S Pen گلکسی زد فولد 4 را شروع نموده است

باید خاطرنشان کنیم برخلاف S21 اولترا و زد فولد 3، گوشی S22 اولترا از جایگاه این قلم در بدنه خود بهره می برد و طبق شایعات مطرح شده از طرف منابع مختلف، به نظر می رسد برای زد فولد 4 هم باید انتظار استفاده از جایگاه قلم داشته باشیم. این یعنی دیگر کاربران به استفاده از کیس های مخصوص نیازی نخواهند داشت و مانند گوشی های سری نوت می توانند این قلم را به راحتی درون بدنه گوشی تاشوی خود قرار دهند.

اگر شایعات مربوط به بهره گیری گلکسی زد فولد 4 از جایگاه S Pen صحت داشته باشد، احتمالا بدنه این گوشی ضخیم تر از نسل قبلی خواهد بود. این در حالی است که همین حالا هم گلکسی زد فولد 3 بدنه بسیار ضخیمی دارد. از طرف دیگر اگرچه سامسونگ با کاهش ظرفیت باتری می تواند ضخامت بدنه این گوشی را کاهش دهد، ولی بر اساس گزارش های منتشر شده چنین تصمیمی اتخاذ نشده است.

یکی از افشاگران مدتی قبل بیان کرد که گلکسی زد فولد 4 به لطف استفاده از طراحی نو لولا، از بدنه ی باریک تری نسبت به نسل قبلی بهره می برد. در رابطه با بهره گیری از جایگاه مختص قلم S Pen هم هنوز نمی توانیم با قاطعیت صحبت کنیم بنابراین باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا بالاخره این ویژگی تبدیل به واقعیت خواهد شد یا نه. یکی از نگرانی های مهم مربوط به گوشی های تاشو، بحث دوام این گوشی ها است. به نظر می رسد کاربران گلکسی زد فولد 4 در این زمینه نگرانی کمتری خواهند داشت زیرا سامسونگ پیروز شده دوام آن را افزایش بدهد. بعلاوه برخلاف بعضی گزارش ها، سامسونگ تصمیم گرفته بار دیگر از حسگر اثر انگشت تعبیه شده در لبه کناری استفاده کند.

بر روی نمایشگر اصلی این گوشی نسل نو شیشه محافظ فوق نازک موسوم به UTG تعبیه شده که می تواند دوام این نمایشگر را در برابر ضربات و خط و خش به طور قابل توجهی افزایش دهد. از دیگر ویژگی های فاش شده می توانیم به دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم 3 برابری اشاره کنیم. هنوز در رابطه با دوربین اصلی این گوشی گزارش موثقی منتشر نشده ولی به نظر می رسد با دوربین بهتری روبرو خواهیم شد.

قلب تپنده این گوشی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس است که نسبت به مدل استاندارد این تراشه سرعت نسبتا بهتری را ارائه می نماید و با توجه به اینکه TSMC آن را فراوری می نماید، احتمالا در زمینه حرارت و مصرف انرژی هم حرف بیشتری برای گفتن دارد. در رابطه با قیمت گلکسی زد فولد 4 هم گفته می گردد فقط اندکی از گوشی زد فولد 3 مقرون به صرفه تر خواهد بود که با قیمت 1800 دلار راهی بازار شد.

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 خرداد 1401 بروزرسانی: 29 خرداد 1401 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1417

به "سامسونگ فراوری انبوه قلم S Pen گلکسی زد فولد 4 را شروع نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ فراوری انبوه قلم S Pen گلکسی زد فولد 4 را شروع نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید