سه خانه خلاق و نوآوری تخصصی درتهران افتتاح شد، ستاری: شکل گیری شرکت های خلاق تسهیل می گردد

به گزارش تور سریلانکا، با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری سه خانه خانه خلاق و نوآوری تخصصی که در زمینه فراوری محتوا، پویانمایی و رسانه ، اموزش و یادگیری ، کودک و نوجوان فعالیت می نماید، افتتاح شد.

سه خانه خلاق و نوآوری تخصصی درتهران افتتاح شد، ستاری: شکل گیری شرکت های خلاق تسهیل می گردد

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،سورنا ستاری در این مراسم پس از بازدید از استارتاپ های مستقر در این خانه ها، با مدیران استارتاپ ها و شرکت ها گفت و گو کرد و برای برطرف چالش ها و مسائل این حوزه قول مساعد داد.

فعالیت 70 خانه خلاق و نوآوری

به گفته ستاری، هم اکنون در کشور حدود 1400 شرکت خلاق فعال هستند. راه اندازی خانه های خلاق و نوآوری اقدامی برای توسعه فعالیت این شرکت ها و رونق فراوری محصولات آنها است. بعلاوه در حال حاضر حدود 70 خانه خلاق و نوآوری، در کشور راه اندازی شده است.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری بعلاوه اعلام کرد: این مراکز، با هدف تقویت اکوسیستم صنایع فرهنگی و خلاق و یاری به تسهیل و تسریع شکل گیری شرکت های خلاق افتتاح می گردد.

حوزه فعالیت خانه خلاق و نوآوری همآرا

خانه خلاق و نوآوری همآرا در حال حاضر 6 تیم مستقر و 10 تیم دورکار خلاق را در دل خود جای داده است. مجموعه ای که 23 سال سابقه فعالیت در زمینه فراوری محتوای رسانه ای در قالب صوتی و تصویری، ساخت فیلم های تبلیغاتی و برگزاری همایش ها، استودیوهای تخصصی تصویر و صدا و واحد سیار تصوبربرداری را دارد و به عنوان یکی از مجهزترین مجموعه های بخش خصوصی شناخته می گردد.

پخش زنده تلویزیونی، برنامه سازی مستند، پخش زنده اینترنتی، برنامه سازی استودیویی، کلیپ های تبلیغاتی و موضوعی از جمله حوزه های کاری این مرکز تخصصی است.

خانه خلاق و نوآوری راه ابریشم نیز که امروز با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری افتتاح شد نیز پلت فرمی در حوزه فناوری و نوآوری های آموزشی است که از ظرفیت استقرار 10 شرکت خلاق برخوردار است.

خانه خلاق و نوآوری کودک، نوجوان و خانواده دانادل مرکز دیگری بود که امروز افتتاح می گردد. حوزه فعالیت این خانه خلاق و نوآوری؛ کودک، نوجوان و خانواده است که از 6 تیم خلاق میزبانی می نماید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 6 آذر 1400 بروزرسانی: 6 آذر 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1220

به "سه خانه خلاق و نوآوری تخصصی درتهران افتتاح شد، ستاری: شکل گیری شرکت های خلاق تسهیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه خانه خلاق و نوآوری تخصصی درتهران افتتاح شد، ستاری: شکل گیری شرکت های خلاق تسهیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید