سگ های فرانسوی هتل دار شدند!

به گزارش تور سریلانکا، رسانه های فرانسه از تاسیس یک هتل مخصوص و گران قیمت برای سگ ها در این کشور خبر دادند. دوی و استن برون موسسان این هتل گران قیمت و مخصوص در این باره به رسانه های رسمی فرانسه گفتند: در بیشتر نقاط دنیا ما شاهد تاسیس چنین هتل هایی هستیم. در این هتل، صاحبان سگ ها می توانند به مدت یک روز با پرداخت 26 تا 35 یورو، حیواناتشان را به ما بسپارند.

سگ های فرانسوی هتل دار شدند!

این دو در ادامه به شبکه خبری فرانس 24 اعلام کردند: افرادی که این سگ ها را دارند، به علت زندگی در آپارتمان های کوچک فعالیت زیاد روزانه و خستگی دیگر قادر نیستند از حیوانات خود به خوبی نگهداری نمایند. به همین علت، ما تصمیم گرفتیم برای بهبود شرایط این حیوانات برای آنها هتلی ویژه تاسیس کنیم.

در این هتل برای سگ ها استخر آب گرم، جکوزی و زمین چمن در نظر گرفته شده است و بعلاوه به آنها ماساژ هم می دهند. در ظرف های مخصوص برایشان غذا می آورند و تمام نیازهای این حیوانات را که صاحبانشان قادر نیستند در طول روز تامین نمایند برآورده می سازند. علاوه بر این، در اتاق های این هتل برای این حیوانات تلویزیون و DVD گذاشته اند و آنها می توانند برنامه مورد علاقه خود را انتخاب نمایند.

منبع : ایسنا

پ

منبع: برترین ها
انتشار: 27 مهر 1403 بروزرسانی: 27 مهر 1403 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1690

به "سگ های فرانسوی هتل دار شدند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سگ های فرانسوی هتل دار شدند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید