شهرک Claresholm آلبرتا آغاز به پذیرش درخواست های مهاجرت کرد

به گزارش تور سریلانکا، خبرهای نو گویای این هستند که از این پس تازه واردان و مهاجران نو می توانند در شهر کوچک Claresholm واقع در استان آلبرتای کانادا درخواست اقامت دائم کانادا ارائه دهند. شهر Claresholm که یک ساعت و نیم از Calgary فاصله دارد تا سقف 20 مهاجر را همراه با خانواده هایشان در سال 2020 برای اقامت دائم کانادا توصیه خواهد کرد.

شهرک Claresholm آلبرتا آغاز به پذیرش درخواست های مهاجرت کرد

علاوه بر این شهرک که جدیدا آغاز به پذیرش درخواست های مهاجرت نموده است جوامع زیر هم اکنون به وسیله این پایلوت مهاجرتی درخواست می پذیرند:

Brandon, Manitoba

Altona/Rhineland, Manitoba

Sault Ste. Marie, Ontario

Vernon, B.C

لازم به ذکر است این پایلوت برای مرتبط کردن کارگران خارجی و کارفرمایان کانادایی در منطقه های که با کمبود نیروی کار روبرو هستند راه اندازی شده است. متقاضیان باید دارای پیشنهاد شغل تمام وقت و دائمی در یکی از جوامع شرکت کننده در این پایلوت باشند. مجموعا 11 جامعه یا community در این برنامه شرکت دارند. جوامع زیر هنوز آغاز به پذیرش درخواست ها ننموده اند:

North Bay, Ontario

Sudbury, Ontario

Timmins, Ontario

Thunder Bay, Ontario

Moose Jaw, Saskatchewan

Claresholm, Alberta

West Kootenay (Trail, Castlegar, Rossland, Nelson), British Columbia

مهاجرت به Claresholm به وسیله پایلوت مهاجرت به منطقه ها روستایی و شاقتصادی

همه متقاضیان علاقه مند به مهاجرت از این طریق باید دارای سابقه کار مرتبط، دانش زبانی قابل قبول و تحصیلات باشند و هم از منابع اقتصادی کافی برای ساپورت خود برخوردار باشند. در صورت واجد شرایط بودن می توانند در پورتال RINP شهر Claresholm پروفایل خود را ثبت کنند. سپس می توانند درخواست مشاغلی را که در این پورتال آگهی شده اند ارائه کنند و مجاز هستند در هر بار تنها تا سه درخواست شغل ارائه کنند. به متقاضیان توصیه می گردد که حتی الامکان درخواست مشاغلی را بدهند که بیشترین ارتباط را با تحصیلات و سابقه و تجربه کاری شان دارند. به محض دریافت پیشنهاد کار، شهرک Claresholm می تواند پیشنهاد اقامت دائم متقاضی را بدهد. متقاضی در این مرحله هم همچنان باید درخواست ویزای کار بدهد تا به پرونده او رسیدگی گردد.

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1140

به "شهرک Claresholm آلبرتا آغاز به پذیرش درخواست های مهاجرت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرک Claresholm آلبرتا آغاز به پذیرش درخواست های مهاجرت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید