ویزای کانادا: ویزای خود اشتغالی کانادا

به گزارش تور سریلانکا، کانادا یکی از آرام ترین کشور های کشورهای دنیاست و همواره از حواشی سیاسی و جنگ دور بوده است.

ویزای کانادا: ویزای خود اشتغالی کانادا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

علاوه بر این سیاست های اقتصادی و همینطور قوانین این کشور طوری است که زمینه را برای دستیابی مهاجران به موقعیت کاری و تحصیلی عالی فراهم نموده است.

البته رشد و توسعه اقتصادی و اجتماعی در این کشور هم در این مورد تاثیر زیادی داشته است.

زندگی در کانادا برای مهاجران می تواند بسیار لذت بخش باشد. کانادایی ها به مهربانی، خونگرمی و ادب معروفند و با مهاجران هم رفتار خیلی خوبی دارند.

به همین علت هم هست که افرادی که به کانادا مهاحرت می نمایند با هر ملیت و فرهنگی خیلی راحت می توانند با مردم این کشور ارتباط برقرار نموده و در کنار آنها کار و زندگی نمایند.

از همه این تعاریف که بگذریم، دولت کانادا توجه زیادی به استاندارد های زندگی از جمله خدمات آموزشی و درمانی دارد و برنامه های مهاجرتی خوبی را هم برای خارجیانی که به هر علت قصد زندگی در این کشور را دارند در نظر گرفته است.

یکی از مطمئن ترین آنها مهاجرت به کانادا به وسیله خود اشتغالی است. شاید تا امروز در خصوص آن زیاد شنیده باشید اما اینکه ماهیت ویزای خود اشتغالی در واقع چیست و چه مزایایی دارد همان چیزی است که ما در اینجا به آن می پردازیم.

ویزای خوداشتغالی کانادا چیست؟

یک از روش های مطمئن برای مهاجرت به کانادا و دریافت اقامت دائم این کشور، self employed یا همان دریافت ویزای خود اشتغالی است.

این برنامه مهاجرتی برای ان دسته از افرادی مناسب است که در زمینه های هنری و یا ورزشی در کشور خود دارای سوابق درخشان هستند.

آنها می توانند با ارائه مستنداتی در خصوص سوابق فرهنگی، ورزشی و هنری خود درخواست ویزای خوداشتغالی کانادا نمایند.

این ویزا را می توان به نوعی مهاجرت کاری به کانادا دانست که افراد با توجه به مهارت های خود می توانند اقامت کانادا را دریافت نموده و در کانادا فعالیت نمایند.

https://parsicanada.com/wp-content/uploads/2020/12/Self-employment-Canada.mp4

افراد متقاضی باید بتوانند مقامات اداره مهاجرتی کانادا را متقاعد نمایند که از توانمندی های خوبی برخوردار هستند و همینطور سابقه کار مرتبط هم دارند.

البته ارائه دلایل و مستندات کافی برای دریافت ویزای خود اشتغالی در کانادا، سود آور بودن کسب و کار و همینطور استطاعت اقتصادی لازم برای انجام این کار هم ضروری است.

اگر شما هم هنرمند یا ورزشکار هستید و سوابق کاری هم در این زمینه دارید می توانید برای مهاجرت به کانادا از این راه بهره ببرید.

برای این کار کافی است با مشاوران و وکلای سایت خبرنگاران تماس بگیرید. آنها به شما یاری می نمایند با روش های کاملا قانونی و مطمئن آینده بهتری را برای خود و خانواده تان در کانادا بسازید.

فعالیت های ورزشی یا هنری پل عبور شما از ویزای خود اشتغالی کانادا خواهند بود

پیش تر گفتیم که اگر کسی بخواهد برای مهاجرت به کانادا به وسیله ویزای خود اشتغالی در خواست بدهد ضروری است سوابق و تجربه کاری هنری و یا ورزشی قابل قبولی در کشور خود داشته باشد.

مدت این سابقه کار باید حداقل دو سال بوده و بیش از پنج سال هم از آن نگذشته باشد. به علاوه فرد باید بتواند ثابت کند که دریکی از این رشته های هنری و یا ورزشی می تواند کسب و کار موفقی در کانادا راه اندازی کند.

در اینجا جدولی ارائه داده ایم که نشان دهنده این رشته های هنری یا ورزشی است.

در صورت اقدام برای استفاده از این برنامه مهاجرتی باید امتیاز لازم را در سیستم جامع رتبه بندی CRS طبق معیارهای اعلام شده به دست آورید.

هرچه امتیاز CRS شما بیشتر باشد، احتمال پذیرفته شدن درخواست شما در مقایسه با رقبایتان بیشتر خواهد بود.

از جمله عواملی که بر امتیاز شما تاثیر زیادی دارند عبارتند از:

  • سن متقاضی و البته همسر او:

هرچه سن کمتر باشد امتیاز بیشتری خواهد داشت. زیرا افراد جوان تر می توانند برای مدت بیشتری به پیشرفت اقتصادی کانادا یاری نمایند.

البته اصلا منظور ما این نیست که افراد مسن تر شانسی برای دریافت این نوع ویزا ندارند، ولی امتیاز انها کمتر خواهد بود.

  • مقدار سابقه کار:

هرچه سال های تجربه کار بیشتر باشد، امتیاز بهتری را به همراه خواهد داشت. از طرف دیگر در رشته های ورزشی مثل دو و میدانی حضور در مسابقات بین المللی بسیار مهم است.

اگر متقاضی جایزه ای را که ارزش جهانی دارد دریافت نموده و یا مدت زمانی تحت آموزش حرفه ای قرار گرفته این برای او به منزله یک امتیاز مثبت خواهد بود.

  • سطح تحصیلات:

مخصوصا اگر سن متقاضی کم بوده و یا تجربه کاری زیادی نداشته باشد. علاوه بر این اگر می خواهید با استفاده از ویزای خود اشتغالی به کانادا مهاجرت کنید بهتر است مهارت های زبانی خود را در انگلیسی و فرانسه ارتقا دهید زیرا این دو به اسم زبان رسمی کانادا مورد استفاده قرار می گیرند.

  • مقدار سازگاری:

کشور کانادا دارای تنوع وسیع فرهنگی است و افراد زیادی در این کشور در کنار یکدیگر برای پیشرفت اقتصادی کشور کوشش می نمایند. البته این معیار تنها در صورتی اعمال می گردد که شما قبلا مدتی را در کانادا زندگی نموده و یا خود و یا همسرتان تحصیلات خود را در کانادا گذرانده باشید.

مزایایی که مهاجرت به کانادا به وسیله خود اشتغالی به شما هدیه می نماید

یکی از ویژگی های منحصر به فرد خوداشتغالی کانادا که باعث میگردد بهتر از سایر روش های مهاجرتی از جمله ویزای کارآفرینی باشد این است که هیچ مبلغی به اسم پیش شرط در خواست برای آن مشخص نشده است.

هرچند اگر متقاضی استفاده از این برنامه هستید باید بودجه لازم برای طی کردن مراحل عادی ویزا را داشته باشید. این یعنی تامین هزینه های خود، همسر و فرزندانتان که همراه شما به کانادا می آیند.

با این حساب شما می توانید کسب و کار خود را با شرایطی که مناسب می دانید راه اندازی کنید و با هر روشی که از نظر شما بهتر است بر اقتصاد کانادا تاثیر مثبتی داشته باشید، بدون اینکه بابت مقدار حاشیه سود و یا ایده شرکت تحت فشار قرار بگیرید.

از طرف دیگر وقتی برای دریافت ویزای خود اشتغالی اقدام می کنید نیازی نیست که گواهی پیشنهاد شغلی داشته باشید و اصلا لازم نیست قبل از ورود به کانادا کسب و کاری را راه اندازی کنید.

به محض اینکه درخواست شما تایید گردد، شما اقامت دائمی کانادا را دریافت خواهید کرد.

فرم ارزیابی مهاجرت را در سایت خبرنگاران تکمیل کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

فرم ارزیابی مهاجرت

در فرایند دریافت ویزای خود اشتغالی کانادا گزینه های انتخابی هم وجود دارد. مثلا اگر در حال حاضر به اسم عکاس فعالیت کاری دارید ولی در زمان حضور در کشور خود در یک رشته هنری دیگر هم سابقه کاری مفید داشته اید، می توانید هر کدام از زمینه های کاری که برای شما مناسب تر است را انتخاب کنید.

مدت زمان سابقه کار را می توان از دیگر خوبی های این برنامه مهاجرتی دانست. کافی است که تنها دوسال در رشته فرهنگی هنری یا ورزشی انتخابی خود سابقه کار داشته باشید.

همین به شما امکان می دهد برای مهاجرت به کانادا به وسیله ویزای خود اشتغالی اقدام کنید.

ویزای خود اشتغالی پنجره ای رو به مهاجرت هنرمندان

کشور کانادا کلکسیونی است از فرهنگ ها و مشاغل مختلف. در واقع این کشور را می توان یک تابلوی پازلی دانست که هر تکه این پازل را یکی از این فرهنگ ها تشکیل داده و وقتی کنار هم قرار می گیرند یک چشم انداز زیبا را نشان می دهند.

البته که هنر مندان هم صندلی ویژه ای در این تابلوی منحصربه فرد دارند.

به همین دلیل است که دولت کانادا هم ویزای خود اشتغالی را جز برنامه های مهاجرتی هنرمندان در نظر گرفته است.

برای آنکه هر هنرمند حرفه ای شایستگی دریافت ویزا در این طرح را داشته باشد باید مراحل سه گانه آزمایشی را که شامل تست تجربه، تست هوش و توانمندی و تست مشارکت چشمگیر است را پشت سر بگذراند.

روش مهاجرتی خود اشتغالی هنرمندان یک متر فدرال است. به این معنی که متقاضی می تواند پس از دریافت این ویزا در هر یک از استان های کانادا به جز استان کبک زندگی کند.

برای مهاجرت به کانادا به وسیله ویزای خود اشتغالی باید مطمئن شوید که امتیاز کافی برای استفاده از این طرح را کسب می کنید. به این منظور می توانید روی یاری کارشناسان و وکلای حقوقی سایت خبرنگاران حساب کنید.

مهاجرت به کانادا به وسیله ویزای خود اشتغالی در یک نگاه

کسانی که به وسیله ویزای خود اشتغالی به کانادا مهاجرت می نمایند عموما هنرمندا، ورزشکاران و یا فعالان فرهنگی هستند که دارای سابقه کاری هستند. سوابق کاری این افراد معمولا در زمینه های ورزشی، فرهنگی و یا هنری است.

در هر حال وظیفه فرد خود اشتغال این است که آفیسر اداره مهاجرت کانادا را متقاعد کند که از توانایی کافی برخوردار است و می تواند در این زمینه از لحاظ اقتصادی عایدی زایی کند.

برای اخذ ویزای خود اشتغالی کانادا یا Self Employed باید دارای سابقه کار مرتبط در آن رشته باشید.

علاوه بر این باید به اداره مهاجرت کانادا ثابت کنید که تمایل به خود اشتغالی در این کشور را دارید و می خواهید به این روش اقامت کانادا را دریافت کنید.

دولت کانادا هم به افرادی که تمایل دارند در رشد اقتصادی کانادا نقش داشته باشند، توجه ویژه ای دارد.

از طرف دیگر باید بتوانید به دولت کانادا اثبات کنید که تمکن اقتصادی کافی برای راه اندازی کسب و کارتان را دارید و خودتان می توانید برای خود یک فرصت شغلی در کشور کانادا ایجاد کنید.

البته سقفی برای این کار مشخص نشده است. اما اینکه از چه طریق این کار را انجام دهید، مساله مهمی است که بهتر است با تماس با مشاورین سایت خبرنگاران، درباره روش های آن اطلاعات بیشتری را دریافت کنید و یا به آدرس www.Parsicanada.com مراجعه نمایید.

چرا موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت؟

موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت یکی از عظیمترین موسسات مشاوره به شمار میرود که از یک سیستم مشاوره ای نوین استفاده می نماید. با مراجعه به این موسسه می توانید از تخصص و تجربه وکلای خبرنگاران در زمینه مهاجرت بهره مند شوید. متخصصین ما می توانند رزومه مهاجرتی شما را به نحو مطلوبی ارتقا دهند و در صورت عدم دریافت ویزا می توانید وجه خود را از موسسه باز پس گیرید. تیم متخصص خبرنگاران تمام مراحل مهاجرتی شما را اعم از ترجمه مدارک، رزرو هتل، اخذ بلیط رفت و برگشت، اخذ PR، اجاره خانه و ماشین و … برای شما انجام می دهند.

سوالات متداول

شما به اسم فردی مستقل از لحاظ شغلی، باید دو سال تجربه مرتبط داشته باشید و علاقه خود را برای استقلال شغلی در کانادا نشان دهید. بعلاوه می بایست در شبکه گزینش حداقل 35 امتیاز کسب کنید تا مشخص گردد که نیروی مفیدی هستید یا خیر.

همه متقاضیانی که شرایط لازم برای خوداشتغالی را داشته باشند می توانند برای مهاجرت به کانادا به وسیله ویزای خود اشتغالی اقدام نمایند اما هر چه سن بالاتر برود امتیاز دریافتی کمتر بوده و در نتیجه شانس پذیرش درخواست کمتر خواهد بود. افراد بین 18 تا 40 سال شانس بیشتری را برای دریافت ویزای خود اشتغالی کانادا دارند.

برای ارزش خالص دارایی ها، مقدار حداقلی وجود ندارد. البته باید دفتر ویزا را متقاعد کنید که برای مواردی مثل سکونت در کانادا به همراه افراد تحت تکفل و تأمین سرمایه شغلی که براساس آن مهاجرت نموده اید، به مقدار کافی پول دارید.

35 امتیاز.

بله، اما در صورت نداشتن مدرک زبان 24 امتیاز مربوط به این بخش را دریافت ننموده و شانس شما کاهش می یابد.

‫18 دیدگاه در ویزای خود اشتغالی

  1. گیتیگفته

    1 ماه پیش

    سلام بنده 33 ساله کارشناس ارشد حقوق دارای 7 سال سابقه کاردریک موسسه حقوقی به اسم مشاورحقوقی بودم.متاهل.سطح زبان انگلیسی ام خوب هست اما آزمون ندادم علاوه براین درحال یادگیری زبان فرانسه هم هستم.بعلاوه درزمینه نقاشی رنگ روغن سالهاست کارمیکنم کارهامو 1بار تو نمایشگاه گذاشتم.دریک آکادمی به مدت 1سال آموزش هم میدادم.بعلاوه درزمینه فراوری صنایع دستی چرمی هم کارمیکنم،همسرم 39 ساله کارشناس مهندس عمران دارای 15 سال سابقه مرتبط هستن ایشون نمره زبان ندارند.به لحاظ اثبات تمکن اقتصادی هم فقط یک اپارتمان درتهران.میخواستم بپرسم باتوجه به اطلاعات دقیقی که از خودم گذاشتم آیا راهی برای مهاجرت به کانادا برای ماوجودداره یا نه؟ممنونم

    Reply

    1. علیزادهگفته

      4 هفته پیش

      گیتی عزیز سلام، بسیار عالی رزومه خیلی خوبی دارید و شما میتوانید با فرایند های نیروی کار اقدام کنید، جهت دریافت مشاوره رایگان در این زمینه به وسیله لینک زیر فرم ارزیابی را تکمیل کنید کارشناسان ما جهت مشاوره رایگان با شما تماس میگیرند.آدرس لینک : فرم ارزیابی مهاجرتبرای ارتباط سریع تر میتوانید به وسیله شماره 09935215234 در واتس آپ با ما در ارتباط باشید

  2. اسماعیلگفته

    1 ماه پیش

    سلام و عرض ادبشغل بنده انگشترسازی هست و میخاستم ببینم میتونم به وسیله خوداشتغالی به کانادا مهاجرت کنم؟

    Reply

    1. علیزادهگفته

      1 ماه پیش

      دوست عزسز سلام ، شرایط شما باید به وسیله کارشناسان ما آنالیز گردد در همین خصوص می توانید به وسیله لینک زیر فرم ارزیابی را تکمیل کنید، کارشناسان ما پس از آنالیز فرم ارزیابی جهنت مشاوره کامل با شما تماس میگیرند.آدرس لینک : فرم ارزیابی مهاجرتباعث افتخار ماست که در خدمت شما باشیم.

  3. میلادگفته

    2 ماه پیش

    با سلام. من نوازنده و معلم پیانو هستم و سابقه نوازندگی بالای 15 سال و تدریس در حدود 3 سال دارم.کنسرت هم داشتم چندبار. مدرک مرتبط با موسیقی ندارم و سابقه کار غیرمرتبط بالای 7 سال دارم. تمکن اقتصادی هم دارم. به وسیله موسیقی میتونم برای خوداشتغالی اقدام کنم؟

    Reply

    1. علیزادهگفته

      2 ماه پیش

      دوست عزیز سلام، برای مشخص روش قابل اقدام برای شما نیازمند داشتن رزومه کاملی از نظر سن ، تحصیلات ، سطح زبان و ..... داریم ، در این خصوص می توانید به وسیله لینک زیر فرم ارزیابی را تکمیل کنید، کارشناسان ما پس از آنالیز فرم ارزیابی با شما تماس می گیرند.آدرس لینک : فرم ارزیابی مهاجرتباعث افتخار ماست که در خدمت شما باشیم

  4. امیر حجازیگفته

    3 ماه پیش

    سلام و حسته نباشیدبنده فارغ التحصیل مهندسی کامپیوتر خستم و MBA را در دانشگاه mmu مالزی خواندن البته بعلت مریضی حاد مادرم متاسفانه نتوانستم مدرکم را دریافت کنم و deadlineرو از دست دادم.سالها سابقه کار مدیریت کارخانه وفروشگاه عظیم مبلمان و مصنوعات چوبی داشتم و دارم و بعلاوه دفتر طراحی داخلی و دکوراسیون با طرحهای زیاد از خودم دارمالبته سایت اینترنتی هم دارم و چند طرح تجاریثبت شدهمیخواستم ببینم فعالیت من در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی و فراوری مبلمان و کلا شرایط من بگونه ای هست که به وسیله خوداشتغالی بتونم ویزا بگیرمبا اشکر

    Reply

    1. زینب رضاییگفته

      2 ماه پیش

      درود بر شما. خیر، اگر بیزنس پویا با تعداد کارمند مشخص دارید میتونید به وسیله ای سی تی اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان کارشناسان مهاجرتی ما، همین حالا فرم ارزیابی مهاجرت را در سایت ما پر کنید و جواب سوالات خود را بگیرید. فرم ارزیابی مهاجرت

  5. صفاییگفته

    7 ماه پیش

    سلام من چندسالیه که در زمینه طراحی با یک شرکت کانادایی به صورت فریلنسری کار میکنم. می خواستم بدونم این سال هایی که من برای این شرکت کار کردم جزو سابقه کار کانادایی بنده محسوب میشه و تو امتیازم برای مهاجرت تاثیری داره؟

    Reply

    1. مینا نجفیگفته

      7 ماه پیش

      سلام و ارادت به شما دوست گرامی. بله سال هایی که شما به شکل فریلنسری کار کردید به اسم سوابق کار کانادایی برای شما ثبت میشه و یک فاکتور امتیازگیری برای مهاجرت شما به حساب میاد. به طور کلی شما زمانی که برای شرکتی در کانادا کار می کنید، پرونده ای براتون تشکیل میشه و سوابق فعالیت هاتون به شکل کامل ثبت و نگهداری میشه. لطفا برای کسب اطلاعات دقیق تر و مشاوره رایگان، همین حالا فرم ارزیابی مهاجرت را در سایت ما پر کنید و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.فرم ارزیابی مهاجرت

  6. گلنوشگفته

    7 ماه پیش

    سلام بر شما- من مدت زمان زیادی در زمینه فراوری ویدئو بصورت فریلنسر کار میکنم ولی هیچ گونه قراردادی ندارم، از طرفی مدرک لیسانس بنده هم مدیریت بوده و مرتبط با شغلم نیست. آیا نمونه کار رو میشه به صورت جایگزین برای ارائه قرارداد کاری استفاده کنم؟

    Reply

    1. مینا نجفیگفته

      7 ماه پیش

      سلام به شما همراه سایت خبرنگاران. به طور کلی باید بدانید که در کانادا برای کار یا می تونید به واسطه تخصصی که دارید از روش مهارت کاری skilled worker اقدام کنید و یا از یک کارفرمای کانادایی job offer (پیشنهاد شغلی) دریافت کنید. نمونه کار را نمی توان به جای قرارداد کاری ارائه کرد و برای استخدام باید حتما مدرک دانشگاهی معتبر، برای برخی مشاغل مدرک فنی حرفه ای و یا مدرک گذراندن یک دوره آموزشی در کانادا را ارائه کنید. لطفا برای کسب اطلاعات دقیق تر و مشاوره رایگان، همین حالا فرم ارزیابی مهاجرت را در سایت ما پر کنید و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.فرم ارزیابی مهاجرت

  7. مهسانگفته

    7 ماه پیش

    با سلاممن و همسرم هر دو ورزشکار تکواندو کار هستیم، علاوه بر این رشته ورزشی من تربیت بدنی و همسرم معماری است. بعلاوه مدارک مربیگری و داوری تکواندو هم داریم، آیا امکان مهاجرت از این طریق برای ما وجود داره؟

    Reply

    1. مینا نجفیگفته

      7 ماه پیش

      سلام. با توجه به شرایط ذکر شده، می توانید از برنامه خوداشتغالی استفاده نموده و اقامت کانادا را اخذ نمایید، ولی باید شرایط بصورت دقیق تر آنالیز گردد. توصیه می کنیم فرم ارزیابی مهاجرت را از وبسایت پر کنید تا شرایط بصورت تخصصی تر به وسیله کارشناسان آنالیز گردد و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

  8. اردلان واعظیگفته

    7 ماه پیش

    با سلاماگر من بخوام به وسیله موسسه شما برای ویزای خوداشتغالی اقدام کنم، برای مشاوره با وکیل مهاجرتی به ازای تک تک اعضای خانواده باید هزینه ای مجزا پرداخت کنم؟

    Reply

    1. مینا نجفیگفته

      7 ماه پیش

      سلام. خیر شما یک هزینه پرداخت می کنید. البته هزینه های مربوط به انگشت نگاری و ... برای هر نفر جداگانه باید پرداخت گردد.

  9. مشهدیگفته

    7 ماه پیش

    درود فراوان، من در رشته نقاشی تحصیل کردم و در چند سال اخیر از کارهای خودم چندین بار گالری برگزار کردم، آیا امکانش هست بنده رو هدایت کنید؟

    Reply

    1. مینا نجفیگفته

      7 ماه پیش

      سلام بر شما. اطلاعاتی که شما از خودتون در اختیار ما قرار دادید خیلی مختصر بود، از شما درخواست می کنیم تا اطلاعات دقیق خود را در فرم ارزیابی مهاجرت سایت ما وارد کنید تا کارشناسان ما شما را به صورت رایگان هدایت نمایند.فرم ارزیابی مهاجرت

ارسال نظرات لغو پاسخ

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می نویسم.

منبع: پارسی کانادا
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1078

به "ویزای کانادا: ویزای خود اشتغالی کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای کانادا: ویزای خود اشتغالی کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید