عکس ، تصاویر شگفت انگیز خانم فضانورد از زمین !

به گزارش تور سریلانکا، ایسنا نوشت: تصاویر سامانتا کریستوفورتی از ایستگاه فضایی بین المللی یک دنیا شگفت انگیز را به تصویر می کشد.

عکس ، تصاویر شگفت انگیز خانم فضانورد از زمین !

سامانتا کریستوفورتی (Samantha Cristoforetti)، فضانورد ایتالیایی ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) با الهام از موسیقی کلاسیک چه دنیا شگفت انگیزی از لوئیس آرمسترانگ متعلق به سال 1967، به تازگی چهار تصویر عالی از زمین به همراه اشعار این آهنگ افسانه ای منتشر نموده است.

کریستوفورتی با انتشار این تصاویر نوشت: من آسمان آبی و ابرهای سفید را می بینم. روزهای پر برکت روشن، شب های تاریک مقدس، و با خود فکر می کنم چه دنیای شگفت انگیزی.

این تصاویر از ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) که در فاصله حدود 250 مایل (402 کیلومتر) بالای سیاره ما در گردش است، ثبت شده اند و بیشتر شبیه به نقاشی هستند. کریستوفورتی شرح نداده که این تصاویر کدام بخش های دنیا را نشان می دهند، اما در عوض او از ما دعوت می نماید تا بر زیبایی های این منظره ها تمرکز کنیم.

فضانوردان در طول زمان اقامت در ایستگاه فضایی بین المللی، اغلب دوست دارند به سمت ماژول کاپولا (Cupola) بروند، که هفت پنجره آن منظره ها خیره نماینده ای از زمین و فراتر از آن را ارائه می دهد. بدون شک این تصاویر از همان مکان گرفته شده است.

اگرچه بعضی از خدمه دوست دارند تنها به بیرون خیره شوند و از منظره ها لذت ببرند، بعضی دیگر یکی از دوربین های متعدد ایستگاه فضایی را می گیرند و از این منظره ها تصویربرداری می نمایند تا این تصاویر را با دنبال نمایندگانشان در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

کریستوفورتی که بیش از یک میلیون دنبال نماینده در توییتر و حدود نیم میلیون دنبال نماینده در تیک تاک دارد، در طول ماموریت فضایی شش ماهه خود که از ماه آوریل شروع شد به طور منظم تصاویر و فیلم هایی منتشر نموده است.

پست های مختلف او با هدف به اشتراک گذاشتن جنبه های مختلف زندگی او در فضا منتشر می شوند و تا کنون شامل نکاتی در خصوص فضانوردان، شرحی درباره یک نور درخشان مرموز در زمین، تصویری از ماه گرفتگی از فضا، و یک تایم لپس است که نشان می دهد چگونه گاهی اوقات خورشید برای فضانوردان در ایستگاه غروب نمی نماید، بوده است.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 24 شهریور 1401 بروزرسانی: 24 شهریور 1401 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1485

به "عکس ، تصاویر شگفت انگیز خانم فضانورد از زمین !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، تصاویر شگفت انگیز خانم فضانورد از زمین !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید