راهنمای سفر به شهر لس آنجلس؛ شهری دیدنی در آمریکا

به گزارش تور سریلانکا، لس آنجلس دیدنی و سرگرمی های فراوانی برای توریستان دارد و در جذب توریست هم بسیار پیروز عمل کرده است. از این رو، دومین شهر پرتوریست آمریکا بشمار می آید. در اینجا ستارگان سینما، خوانندگان و موسیقیدانان بسیاری زندگی می کنند و ایرانیان مقیم این شهر هم تعدادشان زیاد است. با ما در راهنمای سفر به شهر لس آنجلس همراه باشید تا شما را با دیدنی های مشهور لس آنجلس آشنا کنیم.

راهنمای سفر به شهر لس آنجلس؛ شهری دیدنی در آمریکا

شرایط آب و هوایی و اطلاعات ضروری

لس آنجلس از نظر آب و هوایی یکی از بهترین نقاط جهان محسوب می گردد. نواحی ساحلی دارای آب و هوایی گرم و مطلوب بوده و در تمامی سال هم این شرایط خود را حفظ می نمایند. زمستانها لس آنجلس کمی خنک تر و همراه با وزش باد است. اگر قصد دارید در سواحل لس آنجلس حمام آفتاب بگیرید یا شنا کنید، بهتر است از ماه آوریل تا اکتبر برای سفر خود برنامه ریزی کنید. البته، این امکان وجود دارد که گرمای هوا را در تمامی ماههای سال در این منطقه ها داشته باشید. نواحی داخلی این شهر مانند سان فرناندو والی تابستان هایی گرم و زمستان هایی سرد دارند. در نواحی خارج از شهر هم میزان بالا و پایین بودن دمای هوا مقداری شدیدتر از داخل محدوده شهری است.

لس آنجلس دارای 11:30- اختلاف زمانی با تهران است. برای ارتباط با دفتر خدمات گردشگری در تور آمریکا به شهر لس آنجلس تماس بگیرید. این شهر دارای 7 ناحیه بوده که هرکدام پیش شماره مخصوص به خود را دارند؛ داون تاون (Downtown) با پیش شماره 213، West of La Cienega Boulevard با پیش شماره 310، سان فرناندو والی (San Fernando Valley) با پیش شماره 818، ایست (East) با پیش شماره 626 و Some areas in the South and East با پیش شماره 562. براساس راهنمای سفر به شهر لس آنجلس باید بدانید که برای موقعیت های اضطراری هم می توانید با شماره 911 تماس بگیرید.

هزینه های سفر

هزینه محل اقامت

قیمت هتل های لس آنجلس در کل سال تغییر محسوسی ندارد. اما، در تعطیلات زمستانی که تعداد مسافران بیشتر است، قیمت ها مقداری افزایش می یابند. این افزایش قیمت از ماه ژوئن تا سپتامبر ادامه دارد. از اواسط ماه ژانویه تا مارس قیمت ها کمی کاهش می یابند. هتل هایی که در منطقه ساحلی قرار دارند هم در فصل زمستان بدلیل سردی آب و هوای منطقه ارزانتر از دیگر ماهها هستند. اگر بخواهید هتل های لس آنجلس را برای اقامت خود انتخاب کنید، باید بدانید که هتل های این شهر با توجه به بودجه های مختلف مسافران قیمت های خوب و متنوعی دارند.

براساس راهنمای سفر به شهر لس آنجلس باید بدانید که هتل های 1 ستاره 46 تا 100 دلار، 2 ستاره 54 تا 242 دلار، 3 ستاره 79 تا 276 دلار، 4 ستاره 160 تا 427 دلار و 5 ستاره 400 تا 543 دلار هزینه دارند. برای پرداخت هزینه کمتر، می توانید هاستل ها یا خوابگاه ها را به نام محل اقامت خود انتخاب کنید. هزینه اتاقهای اشتراکی بین 30 تا 49 دلار و هزینه یک اتاق خصوصی با تخت دونفره بین 50 تا 100 دلار به ازای هر شب است.

هزینه غذا

در نظر داشته باشید که قیمت غذا و نوشیدنی در شهر لس آنجلس چندان گران نیست. از این رو، مسئله ای از این بابت نخواهید داشت. در این شهر انتخاب های متعددی برای شما وجود دارند؛ شما می توانید غذاهای خوب و ارزان قیمت را در تمامی سوپرمارکت ها پیدا کنید. همچنین، فست فودهای زنجیره ای NOut Burger و Tommys Burgers هم انتخاب های خوبی هستند. این فست فودها هم غذاهای ارزان و هم غذاهای گران دارند. اگر بخواهید صبحانه ای ارزان را تهیه کنید، می توانید فست فودها را انتخاب کرده و 4 تا 8 دلار برای وعده صبحانه خود هزینه نمایید.

برای تهیه ناهار با قیمتی مناسب، پیشنهاد می کنیم سری به رستوران های ارزان مکزیکی بزنید. علاوه بر آن، می توانید با هزینه 5 تا 10 دلار ناهار خوبی را در فست فودها نوش جان کنید. صرف شام در رستورانهای معمولی حدود 8 تا 14 دلار برای شما در می آید. می توانید انواع رستورانهای چینی، یونانی و هندی را انتخاب کنید که معمولا رستورانهای ارزانی هستند. برخی از فست فودها نوشیدنی هایی با قیمت مناسب برای مشتریان خود آماده می نمایند. اگر میل به نوشیدن قهوه دارید، 1 تا 2 دلار بابت هر فنجان باید بپردازید. برند غذایی مک دونالد بیگ مک هم 2/75 دلار برای شما هزینه دارد.

اگر تمایل داشته باشید خودتان آشپزی کنید، باید مبلغی حدود 70 تا 87 دلار بسته به سبک غذای مورد علاقه تان پرداخت کنید. این مبلغ برای مواد غذایی مورد نیاز یک هفته متناسب با استانداردهای یک انسان بالغ و سالم محاسبه شده و می تواند کم یا زیاد گردد. این اقلام غذایی شامل نان تازه، برنج سفید، گوشت گاو، تخم مرغ، سینه مرغ بدون استخوان، شیر و پنیر محلی هستند. علاوه بر آن، انواع میوه و سبزیجات از جمله سیب، موز، پرتقال، گوجه فرنگی، سیب زمینی، پیاز و کاهو هم در این سبد گنجانده شده اند.

هزینه حمل و نقل عمومی

سیستم حمل و نقل عمومی در این شهر به صورت گسترده وجود ندارد. شما فقط قادر هستید از مترو استفاده کنید که آن هم فقط دارای یک خط است و به تمامی نقاط شهر هم دسترسی ندارد. به همین دلیل، برای رفتن به اطراف شهر نیاز دارید که یک ماشین داشته باشید. اگر قصد استفاده از مترو را دارید، می توانید یک کارت بلیط یک هفته ای تهیه کنید و در صورت نیاز آن را دوباره شارژ نمایید. همچنین، می توانید از دستگاه های سکه ای بلیط های یک نفره را بصورت یکطرفه خریداری نمایید. بلیت تک سفره مترو یا اتوبوس شهری 1.75 دلار و بلیت یک روزه آن 7 دلار هزینه دارد.

برای استفاده از تاکسی در سطح شهر برای هر 3 کیلومتر جابجایی باید 12 تا 16 دلار بپردازید. لس آنجلس دارای 5 فرودگاه به نامهای فرودگاه بین المللی لس آنجلس (LAX)، فرودگاه بوربانک (BUR)، فرودگاه اونتاریو (ONT)، فرودگاه اورنج کانتی (SNA) و فرودگاه لانگ بیچ (LGB) هست. برای رفت آمد از فرودگاه تا سطح شهر می توانید از مترو، اتوبوس یا تاکسی استفاده نمایید. از فرودگاه LAX تا ایستگاه قطار مرکز شهر، اتوبوس هایی از نوع شاتل قرار گرفته اند که این جهت را با 8 دلار طی می نمایند. براساس راهنمای سفر به شهر لس آنجلس باید بدانید که شاتل ویژه هم از فرودگاه LAX با دریافت 17 دلار شما را به هالیوود می رساند.

راهکارهایی برای کاهش هزینه

راهکارهایی وجود دارند که با استفاده از آنها می توانید هزینه هایی مانند اقامت یا هزینه های گشت و گذار خود را در لس آنجلس کاهش دهید.

  • مهمان مردم محلی شوید: یکی از راهکارها این است که در شهر یا کشور مقصد به جای کرایه اقامتگاه، در خانه مردم محلی شهر ساکن شوید. برای این کار، می توانید از وبسایت کوچ سرفینگ کمک بگیرید. ابتدا، باید در این سایت عضو شوید و درخواست اقامت خود را ارسال نمایید. پس از آن، درخواست شما از طریق یکی از ساکنان شهر مورد نظر پذیرفته شده و به شما پاسخ داده خواهد شد. شما با اقامت در خانه های مردم بومی آن منطقه ضمن داشتن یک اقامتگاه رایگان، این فرصت را پیدا خواهید کرد که با مردم محلی بیشتر ارتباط داشته و دوستان خوبی را در آن شهر پیدا کنید.
  • اقامت در خوابگاه های مشترک: براساس راهنمای سفر به شهر لس آنجلس اگر مایل به اقامت در خانه های مردم محلی نیستید، می توانید از خوابگاه های اشتراکی و اتاق های ارزان قیمت لس آنجلس استفاده نمایید. این اتاق ها حدود 30 تا 49 دلار هزینه دارند.
  • کرایه اتومبیل: لس آنجلس شهر بزرگی است و سیستم حمل و نقل عمومی آن هم تمامی نقاط شهر را پوشش نمی دهد. ضمن اینکه برخی از دیدنی های مشهور لس آنجلس در خارج از آن توسعه داده شده اند. از این رو، بهترین راه برای رفت و آمد در لس آنجلس، کرایه اتومبیل است.
  • عدم بازدید از مکانهای معروف و توریستی: بازدید از مکانهایی چون هالیوود و بورلی هیلز برای شما هزینه های زیادی خواهد داشت. اگر قصد کاهش هزینه را دارید، بهتر است برخی از مکانهای موردنظر خود را از لیست دیدنی هایتان حذف نمایید.
  • تهیه کارت سیر و سیاحت: اگر برای بازدید مکانهای زیادی را در نظر گرفته اید، بهتر است یک کارت سیر و سیاحت در لس آنجلس تهیه نمایید. شما با استفاده از این کارت می توانید تخفیف های خیلی خوبی بگیرید و این امکان را دارید که تا سقف 40 موزه را در این شهر بازدید نمایید.

جاهای دیدنی

گردشگاه کانال های وهمی

اگر از علاقمندان به طبیعت هستید و دوست دارید ساعاتی از روز خود را در یک محیط آرام و ساکت سپری کنید، پیشنهاد می کنیم سری به گردشگاه کانال های وهمی (Venice Canals Walkway) بزنید. این مکان یک کانال زیباست که در سال 1905 از طریق شخصی با نام ابوت کینی (Abbot Kinney) ساخته شد. ایده ابوت کینی این بود که بتواند زیبایی های تاریخی ایتالیا را در لس آنجلس به نمایش بگذارد. در این مورد از دیدنی های مشهور لس آنجلس شما می توانید مجذوب نمایندهیت های جهانی قدیم ایتالیا را دیدن کنید.

اسکله سانتا مونیکا

اگر قصد یک گردش و سرگرمی خانوادگی را دارید، اسکله سانتا مونیکا (Santa Monica) بهترین انتخاب برای شماست. شما در اینجا می توانید به دیدنی ساحل بنشینید و از سرگرمی های خانوادگی مختلف لذت ببرید. آکواریوم، پاسیفیک پارک، پارک سرگرمی از جمله جاذبه های اسکله سانتا مونیکا هستند. این مورد از دیدنی های مشهور لس آنجلس بهترین جایی است که می توانید مردم محلی زیادی را در آن مشاهده کرده و آشنایی بیشتری با آنها پیدا کنید. این مکان برای خوش خوراک ها هم بسیار دوست داشتنی است.

شما می توانید غذاهای خوشمزه و متنوعی را در غذاخوری های این اسکله نوش جان نمایید. حتی، می توانید غذا و نوشیدنی خود را گرفته و در کنار ساحل میل کنید. گفتنی است اسکله سانتا مونیکا حدود 100 سال قدمت دارد و از جمله امکانات دیگر این اسکله میتوان به تورهای راهنما و کلاسهای یوگای رایگان اشاره کرد. اگر در فصل پاییز به این شهر سفر کنید، این امکان را دارید که در روزهای جمعه در یکی از سینماهای این اسکله فیلم رایگان دیدن کنید.

سالن کنسرت والت دیزنی

سالن کنسرت والت دیزنی، سالنی معروف در این شهر است که در خیابان گراند جنوبی شماره 111 قرار گرفته است. اگر به ارکستر و موسیقی کلاسیک علاقمندید، اینجا یک مکان مناسب برای سرگرمی شماست. این سالن میزبان ارکستر دائمی فیلارمونیک لس آنجلس و استاد خوانندگان است. این ساختمان زیبا از طریق یک معمار مشهور کانادایی با نام فرانک گری طراحی شده و ظرفیت 2300 نفر را دارد. اگر مایل باشید می توانید با تورهای رایگانی که اغلب روزها در این مورد از دیدنی های مشهور لس آنجلس برگزار می شوند، همراه باشید.

سالن تئاتر دالبی

تئاتر دالبی (Dolby Theatre) در سال 2001 در منطقه هالیوود افتتاح شده و از سال 2002 تا به امروز هم تمام مرنام های اسکار در این تالار برگزار می گردند. همچنین، خوانندگان زیادی چون آندریا بوچلی، سلین دیون، دیوید گیلمور و ایان اندرسون هم بارها میهمان این تالار بوده اند. از این رو، بازدید از این تالار می تواند یکی از مجذوب نماینده ترین بخش های سفر به لس آنجلس برای علاقمندان به هنر محسوب گردد. علاوه بر اینها، با توجه به اینکه تئاتر دالبی در منطقه هالیوود و هایلند واقع شده، مراکز خرید و رستورانهای بسکمک در اطراف آن وجود دارند که برای افراد شب زنده دار بسیار دوست داشتنی هستند.

دان تاون دیزنی در پارک دیزنی

دان تاون دیزنی (Downtown Disney) یکی از بزرگترین مراکز سرگرمی و سرگرمیی شهر لس آنجلس بوده که جاذبه های بسکمک برای گردشگران و مسافران این شهر دارد. در اینجا شما می توانید از بزرگترین فروشگاه دیزنی در جهان دیدن کرده و از سرگرمی های مجذوب نمایندهی که برای بچه ها و بزرگسالان طراحی شده، برخوردار باشید؛ سرگرمی هایی چون پارک موضوعی، زمین های گلف، چشمه آب گرم که می توانند ساعات خوبی را برای شما و خانواده به همراه داشته باشند. رستوران ها و کافه های این مرکز هم غذاهای متنوع و خوشمزه ای را برای بازدیدنمایندگان خود آماده می نمایند. علاوه بر اینها، در زمانهای خاصی راس ساعت 9 هر شب آتش بازی های جادویی دیزنی را در این مکان شاهد خواهید بود.

جاده مالهالند

جاده مالهالند (Mulholland Drive) یکی از جاده های زیبای لس آنجلس است که دارای چشم انداز های بی نظیر و چشم میزانایی فوق العاده هست. این مورد از دیدنی های مشهور لس آنجلس از اقیانوس شروع شده و به هالیوود ختم می گردد. رانندگی در جاده مالهالند خصوصا برای کسانی که بدنبال آرامش و سکوت هستند، بسیار مجذوب نماینده است. پیشنهاد می کنیم رانندگی در این جهت را با استفاده از یک ماشین اجاره ای تجربه کنید. بهترین زمان برای طی این جهت، در هنگام غروب بوده که زیبایی های آن را چند برابر هستند.

پارک گریفیث

اگر اهل پیاده روی یا گردش با دوستانتان باشید، پارک گریفیث (Raymond Griffith) یک مکان عالی برای این کار است. با توجه به اینکه جهتهای پیاده روی در این پارک به جاده مالهالند می رسند، چشم انداز های بسیار زیبایی را در محیط شهری شاهد خواهید بود. سرگرمی ها و سرگرمیات متنوعی هم برای بازدیدنمایندگان این پارک در نظر گرفته شده که از آن جمله میتوان به باغ وحش، موزه غربی Autry، زمین گلف اشاره کرد. پونی سواری هم یکی دیگر از سرگرمیات مجذوب نماینده این پارک است.

پالیسیدز پارک

پارک پالیسیدز (Palisades Park) مکانی مناسب برای دوستداران ساحل و طبیعت است. اگر می خواهید برای ساعاتی سکوت و آرامش را تجربه کنید و به استراحت بپردازید، می توانید به این پارک بروید. در اینجا مجموعه بسیار زیبایی از باغ ها، زمین های چمن و درختان بلند را مشاهده می کنید. گردشگاه هایی که در امتداد خیابان عریض اوشن قرار دارند، زیباترین چشم انداز ها ساحلی را به خود اختصاص داده اند. این گردشگاه ها از اسکله سانتامونیکا شروع شده و به شهرک 14 در شمال لس آنجلس می رسند. دیدنی غروب آفتاب در افق اقیانوس آرام یکی از زیباترین تصاویری است که در این پارک می توانید ثبت کنید.

تورهای ممتاز هلیکوپتر

سوار شدن در هلیکوپتر و گشت و گذار در آسمان لس آنجلس در حالیکه چشم انداز های زیبایی از این شهر زیر پای شماست، می تواند تجربه فوق العاده ای از این سفر برای شما باشد. اگر قصد دارید چنین پروازی را در این شهر داشته باشید، می توانید از تورهای ممتاز هلیکوپتر (Elite Helicopter Tours) استفاده کنید. این تورها گران قیمت بوده و تجربه ای لوکس و متفاوت برای شما محسوب می شوند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این تورها می توانید عبارت Elite Helicopter Tours را در اینترنت جستجو کنید.

گودال های قیر و موزه لابریا

اگر از علاقمندان به تاریخ باشید، می توانید سری به گودال های قیر و موزه لابریا (La Brea Tar Pits and Museum) در لس آنجلس بزنید. گودال های قیر یکی از گسترده ترین منابع فسیل در جهان است که بیش از ده هزار سال قبل از طریق حباب های نفت خام ایجاد شد. تا به امروز بیش از یک میلیون استخوان در اینجا کشف شده، اما هیچ فسیلی از دایناسورها در این منطقه دیده نمی گردد. حفاری ها در گودال های قیر همچنان ادامه دارند. بازدید از گودال های قیر و پارک اطراف آن کاملا رایگان است.

در موزه لابریا بقایای زیادی از عصر یخبندان به نمایش گذاشته شده که بازدید از آنها می تواند برایتان بسیار جالب باشد. در این موزه اشیایی مانند استخوان های ببر دندان خنجری، بیش از 400 جمجمه دایرولف و ماموت های چهل هزار ساله نگهداری می شوند. بزرگترین فسیل این موزه مربوط به درخت سروی با قدمت 14500 سال است. بازدید از موزه در سه شنبه های اول هر ماه رایگان هست.

پیاده روی در پارک رونیان کنیون

یکی از بهترین مکان ها برای پیاده روی در لس آنجلس، پارک رونیان کنیون (Runyon Canyon Park) است. در این پارک می توانید ساعات خوبی را گذرانده و از دیدنی زیبایی های آن لذت ببرید.

مرکز گتی

مرکز گتی (The Getty Center) یکی از مهمترین مراکز فرهنگی و هنری جهان است که در سال 1997 در این شهر تاسیس شد. این موزه نمایشگاه های هنری بسیار خوبی دارد و تمرکز آن هم بر روی آثار و فرهنگ تمدن اروپاست. علاوه بر آن، مجموعه ای از عکسهای بی نظیری در این موزه به نمایش گذاشته شد. اگر از علاقمندان به هنر و تاریخ باشید، می توانید ساعات خوبی را در این موزه سپری نمایید و یکی از بهترین روزهای سفر خود را بسازید. معماری بنای این موزه هم بسیار زیبا و شگفت انگیز است. مرکز گتی همه روزه تا ساعت 17:30 و یکشنبه ها تا 21 آماده بازدید برای علاقمندان هست.

موزه رکوردهای جهانی گینس

یکی دیگر از موزه های مجذوب نماینده و دیدنی لس آنجلس، موزه رکوردهای جهانی گینس (Guinness World Records Museum) است. در اینجا می توانید از مجموعه سرگرمی های تعاملی متنوعی برخوردار بوده و از دیدنی رکوردهای مختلف جهان لذت ببرید. یکی از جالب ترین بخش های این موزه، این است که می توانید قد و وزن خود را با بلند قدترین و سنگین ترین انسان در جهان مقایسه نمایید.

تور استودیوهای هالیوودی یونیورسال

یکی از تورهای مجذوب نماینده در شهر لس آنجلس، استودیوهای هالیوودی یونیورسال (Universal Studios Hollywood) بوده که تجربه یک سفر لوکس را برای شما به همراه دارد. شما به همراه این تور می توانید از مکان هایی چون خیابان های شهرک سینمایی بازدید کرده و دکورهایی که از فیلم ها برجای مانده اند را مشاهده نمایید. این دکورها می توانند حس حضور در معروف ترین فیلم های جهان را در شما ایجاد نمایند. به این نکته دقت داشته باشید که در این گشت و گذارها کرم ضد آفتاب و کلاه آفتاب گیر را از قلم نیاندازید.

منبع: همگردی
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1069

به "راهنمای سفر به شهر لس آنجلس؛ شهری دیدنی در آمریکا" امتیاز دهید

1 کاربر به "راهنمای سفر به شهر لس آنجلس؛ شهری دیدنی در آمریکا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به شهر لس آنجلس؛ شهری دیدنی در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید