غافلگیری رامبد جوان و ژوله از نتایج مسابقه خنداننده شو

به گزارش تور سریلانکا، نتایج فصل سوم برنامه خنداننده شو امشب اعلام می گردد، در این گزارش درباره آنچه که احتمالا امشب خواهید دید، پرداخته ایم. مقابل ورودی برج میلاد ایستاده ام، از پله ها بالا می روم، به حیاط برج می رسم. سمت چپ سوله قرمز رنگی با نوشته مردم معمولی می بینم؛ همان سریال شبکه نمایش خانگی که رامبد جوان ساخت. کمی جلوتر می روم صدای کف زدن به گوشم می رسد و یک صدا همه می گویند ما خیلی باحالیم. وارد یک سوله بزرگ می شوم از نگهبان تا مسئول هماهنگی با روی خندان من را به داخل می فرستند. وارد که می شوم بعضی اتاق ها با دیوار های شیشه ای از هم جدا شده اند. صدای 12 شرکت کننده در میان صدای تماشاچیان گم شده است.

غافلگیری رامبد جوان و ژوله از نتایج مسابقه خنداننده شو

جایگاه ها به صورت نیم دایره ای چیده شدند و در مرکز نیم دایره میز داوران است حسن معجونی و امیر مهدی ژوله هم پشت میزهایشان نشسته اند. در دو سمت میز داوران، 4 جایگاه برای راه یافتگان به مرحله بعدی چیده شده است. امیر علی نبویان و رامبد جوان پایین سکوی دایره ای شکل ایستاده اند و 12 شرکت نماینده هم روی سکو مشغول صحبت هستند تا معین گردد که مقابل دوربین چگونه بایستند.

استرس شرکت نماینده ها بسیار زیاد است پرده قرمز رنگ کنار می رود و هریک از شرکت نماینده ها پشت صحنه می آیند و در آن راهرویی که والان های قرمز و زرد باعث ایجادش شدند می ایستند.

نتیجه آرا مخاطبان برنامه خنداننده شو در یک صندوق چوبیست و به جز رامبد جوان، امیر علی نبویان و سه نفر دیگر هیچ کس از آن خبر ندارد. شاه حسینی صندوق چوبی را در دست دارد، همه چیز طبق زمان بندی، درست و روی نظم پیش می رود. ضبط برنامه شروع می گردد. شاه حسینی درحالی که می دود پاکت مهر و موم شده را به نبویان می رساند و مجری هم مجموع آرا را اعلام می نماید. در مرحله مقدماتی خنداننده شو3، دو میلیون و 938 هزار و 987 رای ثبت شده که نفر اول 609 هزار و 496 رای و نفر دوم 305 هزارو 33 رای آورده است. فاصله بین تعداد آرا نفر هشتم که در مسابقه مانده و نفر نهم که حذف شده هم تنها 23 هزار و 414 نفر است.

حالا استرس آن 12 نفر به پشت صحنه هم منتقل شده است. مجید افشاریان که یکی از مربیان است وارد اتاق مانیتورینگ می گردد به ظاهر آرام است، اما از فرط استرس دائم پایش را تکان می دهد و دست هایش را در هم می فشارد.

نبویان، همچنان مقابلِ دوربینِ در حالِ ضبط ایستاده و در حال اعلام نام هایی است که حسن معجونی، رامبد جوان و امیرمهدی ژوله (هیات داوران) را شوکه نموده. ناگهان میثم درویشان پور هم به جمع حاضرین در اتاق می پیوندد و کنار افشاریان می ایستد. حذف شده ها پشت صحنه می آیند تا مصاحبه نمایند. یکی از آن ها گریه می نماید و دیگری سعی می نماید بی تفاوت باشد و خونسردی اش را حفظ کند.

دیگر هیچ استرسی وجود ندارد، 4 نفری که حذف شده اند نگران جداییشان از گروه و دلتنگیند، 8 نفر به جای مانده هم دغدغه اجرای بعدیشان را دارند.

تمام 12 شرکت نماینده برنامه خنداننده شو در یک اتاق جمع هستند، کسی کاری ندارد که به مرحله بعد راه یافته یا نه، همه در حال بگو بخند و خوشحالی هستند.

امیر مهدی ژوله که همچنان از نتایج متعجب است به سمت یکی از حذف شدگان می رود و می گوید تو برای صحنه ساخته شده ای همین جهت را ادامه بده.

منبع: خبرآنلاین

منبع: فرارو
انتشار: 23 اسفند 1400 بروزرسانی: 23 اسفند 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1335

به "غافلگیری رامبد جوان و ژوله از نتایج مسابقه خنداننده شو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غافلگیری رامبد جوان و ژوله از نتایج مسابقه خنداننده شو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید