قباد شیوا با پیشنهاد مطالعه گلچینی از کتب گرافیکی به پویش کتابخوانی ملی پیوست

به گزارش تور سریلانکا، تهران (پانا) - قباد شیوا، طراح و گرافیست با معرفی گلچینی از آثار خود با موضوع گرافیک، طراحی پوستر، تصویرگری و تصویرسازی ها به پویش کتابخوانی ملی پیوست.

قباد شیوا با پیشنهاد مطالعه گلچینی از کتب گرافیکی به پویش کتابخوانی ملی پیوست

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت طراحی کاتالوگ a4 از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، قباد شیوا، طراح گرافیک و یکی از 10 گرافیست برتر دنیا در ادامه پویش کتابخوانی ملی مطرح کرد: مجموعه کتاب هایی که از بنده چاپ شده است درباره پوستر و فرم است. من برای اینکه دانشجویان نستعلیق فرم را متوجه شوند این پروژه را اجرا نموده ام.

وی ادامه داد: کتاب الفبای نستعلیق جنبه آموزشی دارد و برای کسانی که می خواهند مطلع شوند که الفبای نستعلیق فرم به چه صورت است و چگونه طی قرون مختلف دچار تغییرات شده و به این مرحله رسیده است، اهمیت دارد.

شیوا توضیح داد: کتاب الفبای نستعلیق منتخبی از آثار بنده است در سطح بین المللی به چاپ رسیده و گزیده ای از آن سال گذشته در ایران نیز منتشر شده است.

وی اضافه کرد: کتاب شیوا نیز مجموعه ای از تصویرسازی های من است. هم اکنون مجموعه کتاب در چهار جلد در حال تهیه هستم که یک جلد درباره آرم هایی است که بنده طراحی کردم، یک جلد درباره مجموعه تصویرگری ها است، یک جلد نیز درباره تصویرسازی ها است.

این طراح و گرافیست خاطر نشان کرد: اسم کتاب هایی که از من به چاپ رسیده شیوا نام دارد که در بخش های مختلف چون تصویرگری ، پوستر و دیزاین است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 752

به "قباد شیوا با پیشنهاد مطالعه گلچینی از کتب گرافیکی به پویش کتابخوانی ملی پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قباد شیوا با پیشنهاد مطالعه گلچینی از کتب گرافیکی به پویش کتابخوانی ملی پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید