لبخند استقلال قبل از جدال با صنعت نفت آبادان

به گزارش تور سریلانکا، خبرنگاران: هفته هفتم رقابت های لیگ برتر از امروز دوشنبه آغاز می گردد که در یکی از بازی های مهم، استقلال، تیم سوم جدول رده بندی در آبادان به مصاف صنعت نفت می رود. استقلال که از بازی های قبلی 12 امتیاز کسب نموده به شدت به سه امتیاز این ملاقات خارج از خانه احتیاج دارد.

لبخند استقلال قبل از جدال با صنعت نفت آبادان

به گزارش خبرنگاران، شاگردان فرهاد مجیدی در سه ملاقات قبلی شان در لیگ برتر هم به سه تساوی دست پیدا نموده اند و از این لحاظ هم تحت فشار برای گرفتن سه امتیاز بازی امروز هستند. البته اتفاقی که در ملاقات قبل استقلال مقابل گل گهرسیرجان رخ داد تا حدودی کام این تیم و سرمربی اش را تلخ کرد. فرهاد مجیدی که که کوین یامگا و رودی ژستد را در ترکیب اصلی قرار داده بود یک ساعت پیش از سوت آغاز ملاقات متوجه شد نمی تواند از این دو بازیکنش استفاده کند. سازمان لیگ به این علت که استقلال ضمانت نامه بانکی لازم برای حضور این دو نفر را رائه ننموده مانع از این شد که خارجی های استقلال به میدان بروند.

حالا، اما پیش از بازی با صنعت نفت آبادان این مشکل رفع شده و استقلال می تواند با تمام قدرت در آبادان به مصاف علیرضا منصوریان و تیمش برود. عصبانیت پیش از ملاقات با گل گهر حالا جایش را به یک لبخند در اردوی استقلال داده تا همه چیز برای کسب سه امتیاز این ملاقات برای فرهاد مجیدی مهیا باشد.

بازی صنعت نفت و استقلال ساعت 16 برگزار می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 15 دی 1400 بروزرسانی: 15 دی 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1263

به "لبخند استقلال قبل از جدال با صنعت نفت آبادان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لبخند استقلال قبل از جدال با صنعت نفت آبادان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید