تور فرانسه ارزان: لیگ کنفرانس اروپا، رم بازی برده را به حریف نروژی اش باخت، مارسی به نیمه نهایی نزدیک شد

به گزارش تور سریلانکا، دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ کنفرانس اروپا با شکست خارج از خانه تیم فوتبال رم و پیروزی مارسی به انتها رسید.

تور فرانسه ارزان: لیگ کنفرانس اروپا، رم بازی برده را به حریف نروژی اش باخت، مارسی به نیمه نهایی نزدیک شد

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، در ادامه بازی های دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ کنفرانس اروپا، شب گذشته (پنجشنبه) سه ملاقات برگزار گردید که در یکی از آنها تیم فوتبال رم در خانه تیم بودو گلیمت نروژ با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد.

رم در حالی باخت که با گلزنی لورنزو پلگرینی در دقیقه 43 از میزبان خود پیش افتاده بود. بودو گلیمت اما در نیمه دوم ورق را به سود خود برگرداند و با گل های اولریک سالتنس در دقیقه 56 و هوگو وتلسن در دقیقه 89 از شکست پیروزی ساخت. این دومین باری است که رم در این فصل از لیگ کنفرانس اروپا به بودو گلیمت می بازد. شاگردان ژوزه مورینیو در مرحله گروهی نیز در خانه این تیم با قبول پنج گل سنگین ترین شکست فصل شان را متحمل شده بودند.

در فرانسه نیز تیم فوتبال مارسی میهمان یونانی اش پائوک را با نتیجه 2 بر یک شکست داد. جرسون در دقیقه 13 و دیمیتری پایت در دقیقه 45 برای مارسی گلزنی کردند و عمر القدوری در دقیقه 48 تنها گل پائوک را زد.

در همین حال مصاف خانگی لسترسیتی انگلیس با آیندهوون هلند با تساوی بدون گل به خاتمه رسید. پیش از این هم تیم فاینورد در خانه برابر اسلاویاپراگ جمهوری چک به نتیجه تساوی 3 - 3 رضایت داده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 خرداد 1401 بروزرسانی: 6 خرداد 1401 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1395

به "تور فرانسه ارزان: لیگ کنفرانس اروپا، رم بازی برده را به حریف نروژی اش باخت، مارسی به نیمه نهایی نزدیک شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه ارزان: لیگ کنفرانس اروپا، رم بازی برده را به حریف نروژی اش باخت، مارسی به نیمه نهایی نزدیک شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید