مقاله عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز در جمع مقالات پربازدید نهاده شد

به گزارش تور سریلانکا، مقاله عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز در جمع مقالات پربازدید و پراستناد پایگاه web of science نهاده شد.

مقاله عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز در جمع مقالات پربازدید نهاده شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، مقاله رضا صفرعلیزاده عضو هیئت علمی دانشکده علوم طبیعی دانشگاه تبریز به عنوان یکی از مقالات پربازدید و در زمره جبهه تحقیق (Research Front) در پایگاه ESI,Essential Science Indicators و همچنین مقاله با تعداد دانلود بالا (Top downloaded paper) در سال 2019 انتخاب شد.

این مقاله با عنوان MicroRNA Replacement Therapy در مجله Journal of cellular physiology که در دسته مجلات Q1 با 5.09 IF: است به چاپ رسیده که در عرض چند ماه اخیر 36 بار ارجاع داده شده است و در سال 2019 جزء مقالات Highly cited paper معرفی شده است.

در این مقاله به تکنیک جدید MicroRNA Replacement Therapy پرداخته شده است که در آن MicroRNA ها که مولکول های تنظیمی هستند و نقش مهمی در تنظیم بیان ژن در سلول ها دارند به داخل سلول ها ارسال و جایگزین می شوند.

گفتنی است، این مقاله با مشارکت هما ملایی اولین فارغ التحصیل دکتری ژنتیک مولکولی دانشگاه تبریز و عضو هیئت علمی حال حاضر دانشگاه بیرجند و زینب رستمی به چاپ رسیده است.

گفتنی است، رضا صفرعلیزاده از سال 1390 به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز مشغول به فعالیت بوده و در سال 1394 به درجه دانشیاری ارتقاء یافته و تا به امروز هدایت 9 رساله دکتری 20 سرانجام نامه کارشناسی ارشد را به عهده داشته اند و انتشار 71 مقاله در مجلات معتبر بین المللی از دیگر فعالیت های علمی و پژوهشی این استاد دانشگاه تبریز است. معرفی به عنوان داوری برجسته برای انتشارات Elsevier و برای مجله European Journal of Human Genetics در سال 2018 از دیگر افتخارات وی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 433

به "مقاله عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز در جمع مقالات پربازدید نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز در جمع مقالات پربازدید نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید