موافقت با افزایش یک طبقه تراکم بیشتر در نفرآباد ، تکمیل ایستگاه های مترو در منطقه 20 تا خاتمه 1402

به گزارش تور سریلانکا، کمیسیون ماده پنج شهر تهران با افزایش تراکم یک طبقه ای در نوسازی محله نفرآباد موافقت کرد.شهردار منطقه 20 با بیان این مطلب گفت : با افزایش سطح تراکم مجاز این محله، نوسازی بافت فرسوده اطراف حرم حضرت عبدالعظیم (ع) سرعت می گیرد.

موافقت با افزایش یک طبقه تراکم بیشتر در نفرآباد ، تکمیل ایستگاه های مترو در منطقه 20 تا خاتمه 1402

خبرنگاران - رابعه تیموری: سیدمحمد ناظم رضوی مشخص تکلیف و برطرف موانع نوسازی محله نفرآباد را از مطالبات اهالی ذکر کرد و ادامه داد : هفته آینده با حضور شهردار تهران در محله نفرآباد، 9 پروژه شهری اجرا می گردد و با مشارکت و همراهی آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) ساخت یک زائرسرا و با یاری سازمان نوسازی شهر تهران ایجاد یک زورخانه در دستور کار قرارگرفته است.

ناظم رضوی به حمایت و نگاه ویژه شهردار و شورای اسلامی شهر تهران در تخصیص بودجه منطقه 20 اشاره نمود و اضافه کرد : به منظور کاهش بار ترافیک معابر منطقه 20 چند پروژه سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران اجرا می گردد که احداث دوربرگردان غیرهمسطح شهیدآوینی و کنار گذر بزرگراه آزادگان با اعتبار 100 میلیارد تومان از جمله این پروژه ها به شمار می آید.

شهردار منطقه اضافه کرد : با هدف کاهش بار ترافیک اطراف حرم حضرت عبدالعظیم (ع)، طرح های احداث پارکینگ طبقاتی شهید بغدادی در خیابان آستانه و بعلاوه یک پارکینگ در ضلع غربی حرم در حال اجراست.

ناظم رضوی با بیان اینکه شهردار تهران نگاه ویژه ای به شهرری دارد گفت : پروژه های عمرانی این منطقه در سرانجام سال 1400 تصویب شده است و اجرای شدن آن ها در دستور کار قرار گرفته است.

او پروژه ایجاد تعریض و بهسازی خیابان فدائیان اسلام و اتصال آن به حرم حضرت عبدالعظیم (ع) را از دیگر پروژه های این منطقه مطرح نمود و گفت : تا سرانجام سال 1402 تمامی ایستگاه های مترو در شهرری تکمیل و عملیاتی می گردد و یک ایستگاه مترو در مقابل بیمارستان فیروزآبادی با دسترسی به حرم خواهیم داشت.

خیابان فدائیان اسلام

ناظم رضوی با اشاره به ایجاد گذر فرهنگی و اجرای اقدامات شاخص در زمینه گردشگری در این منطقه توضیح داد : دو پروژه ساماندهی و زیباسازی میدان شهرری و پیاده راه ضلع غربی حرم در خیابان شهید مدرس به وسیله سازمان زیباسازی شهرداری تهران در حال اجراست.

او با اشاره به اجرایی شدن عملیات بوستان ملل در محله دولت آباد، بیان نمود : به منظور رفاه حال شهروندان از سوی سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران یک بازار بزرگ فروش سبزی در شهرری افتتاح می گردد.

شهردار منطقه با بیان اینکه با همکاری شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران ساماندهی صنوف این منطقه انجام خواهد شد، گفت : بهسازی اطراف حرم حضرت عبدالعظیم (ع) در برنامه کاری قرار گرفته است و با موافقت تولیت آستان ساماندهی ضلع غرب حرم انجام خواهد شد و بعلاوه برای ساماندهی صنوف پارچه در جنوب حرم اقداماتی انجام خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 شهریور 1401 بروزرسانی: 7 شهریور 1401 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1475

به "موافقت با افزایش یک طبقه تراکم بیشتر در نفرآباد ، تکمیل ایستگاه های مترو در منطقه 20 تا خاتمه 1402" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت با افزایش یک طبقه تراکم بیشتر در نفرآباد ، تکمیل ایستگاه های مترو در منطقه 20 تا خاتمه 1402"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید