هتل های خوب برای شرکت کنندگان در نمایشگاه های بین المللی تهران

به گزارش تور سریلانکا، بسیاری از نمایشگاه های مهم داخلی و خارجی که در تهران برگزار می شوند، بازدیدنمایندگان زیادی از شهرهای مختلف ایران هم دارند که ترجیه می دهند برای در امان ماندن از ترافیک، در هتل های نزدیک به نمایشگاه اقامت نمایند.

هتل های خوب برای شرکت کنندگان در نمایشگاه های بین المللی تهران

تهران همه ساله میزبان مسافران داخلی و خارجی زیادی در نمایشگاه های بین المللی است؛ مانند نمایشگاه مواد و تجهیزات دندانپزشکی و پزشکی، نمایشگاه نفت و گاز، نمایشگاه ایران پلاست، نمایشگاه الکامپ، نمایشگاه کاشی و سرامیک، نمایشگاه ساختمان، نمایشگاه فرش دستباف ایران، نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته و دیگر نمایشگاه هایی که برگزار می گردد. بیشتر کسانی که به قصد نمایشگاه به تهران می آیند ترجیح می دهند، برای در امان ماندن از ترافیک های سنگین در هتل نزدیک به نمایشگاه اقامت نمایند.

قطعاً رزرو هتل قبل از سفر، کاری هوشمندانه است؛ زیرا غالبا روز سفر امکان رزرو هتل ها کمتر می گردد و دردسرهای زیادی دارد. در نتیجه ممکن است هتلی که با سلیقه شما همخوانی دارد پیدا نکنید. در این مقاله قصد داریم تعدادی از هتل های نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران را به شما معرفی کنیم.

هتل پارسیان استقلال تهران

نزدیک ترین هتل 5 ستاره به نمایشگاه بین المللی تهران هتل استقلال است. این هتل به علت قرار گرفتن در حاشیه بزرگراه چمران و نزدیکی به خیابان ولیعصر تهران به بسیاری از نقاط تهران دسترسی راحتی دارد.

لابی هتل استقلال با فضای مناسب گزینه خوبی جهت برگزاری قرار دیدار های تجاری است. با اقامت در این هتل می توانید پس از یک روز کاری، در استخر، سونا، جکوزی یا با ماساژ، خستگی روز را از تن دور کنید و سپس در رستوران ایرانی، فرانسوی، ایتالیایی و تایلندی متناسب با سلیقه تان، غذایی لذیذ میل نمایید. اگر در پی نزدیک ترین هتل به نمایشگاه هستید ما هتل پارسیان استقلال را پیشنهاد می دهیم.

هتل پارسیان آزادی تهران

برترین هتل لوکس و تشریفاتی نزدیک به نمایشگاه بین المللی تهران هتل آزادی است، این هتل 5 ستاره تنوع زیادی در نوع اتاق هایش دارد. سطح کیفی خدمات هتل ازادی خیالتان را از بسیاری خدمات فارغ می نماید. وجود چندین رستوران ایرانی و فرنگی، خدمات 24 ساعته نویدبخش اقامتی آسوده برای گردشگران و مسافران است. یک کلوپ دنج ورزشی، خدمات سونای خشک و بخار، حمام سنتی، جکوزی و حوضچه های آب سرد تنوع و آرامش را برای شما فراهم می نماید. ضمناً حتی اگر بابت سفر کاری در هتل پارسیان ازادی اقامت دارید با دسترسی آسانی که به مجموعه تاریخی سعدآباد و مجموعه تاریخی توچال دارد، از سیاحت و گردشگری بی نصیب نخواهید ماند.

هتل آزادی تهران دارای هشت سالن چندمنظوره است که شما می توانید همایش ها و سمینارهای خود را در آن برگزار کنید.

هتل پارسیان اوین تهران

هتل اوین تهران برترین و مناسب ترین هتل 4 ستاره نزدیک به نمایشگاه تهران است. اگر یک هتل مدرن و شیک در یک نقطه خوب شهر با قیمت مناسب می خواهید و البته نزدیک به نمایشگاه، برترین گزینه هتل اوین تهران است. این هتل سال 85 بازسازی شده و با طراحی لوکس و تازه آن قطعاً حس آرامش خواهید داشت. هتل پارسیان اوین دارای یک کافی شاپ دنج است که شما می توانید قرارهای دیدار خصوصی خود را در هتل اوین تنظیم کنید و سپس جهت برطرف خستگی از سونا و جکوزی هتل بهره ببرید. البته توجه داشته باشید این هتل فقط 150 واحد اقامتی دارد و خیلی سریع پر می گردد؛ در نتیجه ضروری است برای رزرو هتل اوین تهران خیلی سریع اقدام نمایید.

در بین هتل های 3 ستاره، هتل آپارتمان تاویژ، هتل دیاموند و هتل بلوط هم گزینه های خوبی هستند.

امیدواریم در هر هتلی متناسب با احتیاج و سلیقه تان، اقامتی به یادماندنی و دل نشین را در هتل های تهران تجربه کنید.

منبع: کجارو
انتشار: 5 خرداد 1401 بروزرسانی: 5 خرداد 1401 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1393

به "هتل های خوب برای شرکت کنندگان در نمایشگاه های بین المللی تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های خوب برای شرکت کنندگان در نمایشگاه های بین المللی تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید