وقوع کولاک مقطعی در محور تهم ـ چورزق

به گزارش تور سریلانکا، خبرنگاران/زنجان یک مسئول در اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان اطلاع داد: محور تهم ـ چورزق دارای کولاک مقطعی است.

وقوع کولاک مقطعی در محور تهم ـ چورزق

محمد محمدی در گفت وگو با خبرنگاران، در خصوص آخرین شرایط راه های استان، اظهارکرد: در حال حاضر بارش پراکنده برف در گردنه قلی کندی مشاهده می گردد و رانندگان باید در هنگام تردد جوانب احتیاط را رعایت نمایند.

وی به بارش پراکنده برف و کولاک مقطعی در محور زنجان ـ تهم ـ چورزق اشاره نمود و گفت: به دلیل کاهش دید در بعضی نقاط، رانندگان باید با سرعت مطمئنه تردد نمایند.

رئیس مرکز اطلاعات راه ها و حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان مطرح نمود: در حل حاضر بارش در سایر نقاط استان قطع شده است و تردد به حالت عادی و روان جریان دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه طبق پیش بینی های هواشناسی از عصر امروز سامانه بارشی در استان فعال تر خواهد شد، تأکید کرد: از هم وطنان تقاضا داریم از سفرهای غیرضروری خودداری نمایند و در صورت ضرورت سفر، ضمن اطمینان از سالم بودن خودرو، تجهیزات ایمنی و زمستانی به همراه داشته باشند.

محمدی گفت: صبح امروز واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در کیلومتر 100 باند شمالی آزادراه زنجان ـ قزوین منجر به فوت یک نفر شد که دلیل آن خواب آلودگی و عدم توجه به جلو بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 بهمن 1400 بروزرسانی: 8 بهمن 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1286

به "وقوع کولاک مقطعی در محور تهم ـ چورزق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقوع کولاک مقطعی در محور تهم ـ چورزق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید