سرانجام فاز نخست بازسازی و سامان دهی برج و باروی تاریخی شاهرود

به گزارش تور سریلانکا، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود گفت: فاز نخست بازسازی و سامان دهی برج و باروی تاریخی شاهرود به سرانجام رسید.

سرانجام فاز نخست بازسازی و سامان دهی برج و باروی تاریخی شاهرود

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان، حمیدرضا حسنی روز پنج شنبه 10 تیرماه 1400 با اعلام این خبر اضافه نمود: با هدف بازسازی و سامان دهی بناهای تاریخی شهرستان شاهرود، عملیات بازسازی برج و باروی تاریخی شاهرود با اختصاص یک میلیارد و 200 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی انجام شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود ادامه داد: جمع آوری نخاله ها، پی بندی، بازسازی و دوخت و دوز ترک ها، اجرای کاه گل حفاظتی، سیم گل و اجرای کنگره لبه بارو از جمله اقدامات بازسازیی صورت گرفته است.

حسنی گفت: مجموعه برج و باروی شاهرود شامل بقایای به جای مانده از حصار قدیم دور شهر شاهرود، از بناهای دوره قاجاریه است که با شماره 3946 در تاریخ 22/ 03 /1380 در لیست آثار ملی به ثبت رسیده است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1066

به "سرانجام فاز نخست بازسازی و سامان دهی برج و باروی تاریخی شاهرود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام فاز نخست بازسازی و سامان دهی برج و باروی تاریخی شاهرود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید