کاهش فعالیت در بخش خدمات کندترین کشور اروپا

به گزارش تور سریلانکا، یک تحقیق نشان داد که فعالیت در بخش خدمات ایرلند در ماه گذشته میلادی برای اولین بار طی سه ماه کاهش یافته زیرا دولت بعضی از محدودیت های کرونا را در نتیجه افزایش موارد ابتلا در سراسر اروپا دوباره اعمال کرده است.

کاهش فعالیت در بخش خدمات کندترین کشور اروپا

با ما سفر کنید و با هزینه تور به اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خبرنگاران، یک تحقیق نشان داد که فعالیت در بخش خدمات ایرلند در ماه گذشته میلادی برای اولین بار طی سه ماه کاهش یافته زیرا دولت بعضی از محدودیت های COVID-19 را در نتیجه افزایش موارد ابتلا در سراسر اروپا دوباره اعمال کرده است.

ایرلند، یکی از کندترین کشورهای اروپا در خصوص کاهش تعطیلات اولیه COVID-19، در 18 سپتامبر محدودیت های جدیدی را در پایتخت خود، دوبلین وضع کرد، وعده های غذایی داخلی در رستوران ها را ممنوع نمود و به مردم توصیه کرد که در خانه کار نمایند و مسافرت نداشته باشند.

(PMI) برای خدمات از 52.4 در ماه قبل به 45.8 در ماه سپتامبر به شدت کاهش یافت و در زیرخط 50 واحدی نهاده شد که رشد را از انقباض جدا می نماید. کاهش ماهانه 6.6 واحدی، سومین رکورد عظیم ثبت شده پس از دو ماه سقوط دورقمی بود که شاخص را از بالاترین حد 59.9 در فوریه سال 2020 به پایین ترین سطح 13.9در آوریل رساند.

فراوری ایرلند در سپتامبر متوقف شد و از PMI 52.3 به 50.0 رسید. الیور منگان، اقتصاددان ارشد AIB ، در بیانیه ای گفت: بهبود اقتصاد خدمات ایرلند در سپتامبر درنتیجه افزایش موارد ابتلا به ویروس و عدم اطمینان مالی کاهش یافت.

وی اضافه نمود: شرکت ها تقاضای کم را به محدودیت های COVID-19، عدم اطمینان مالی و دشواری در انجام فروش جدید به دلیل تصمیم گیری طولانی تر مشتریان، مرتبط می دانند. فعالیت تجاری در هر چهار زیر بخش تحت نظارت کاهش یافت و سریع ترین کاهش در حمل ونقل، گردشگری و اوقات فراغت رخ داد.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 647

به "کاهش فعالیت در بخش خدمات کندترین کشور اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش فعالیت در بخش خدمات کندترین کشور اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید