کاهش 8 تا 12 درجه ای دما در بیشتر مناطق کشور

به گزارش تور سریلانکا، تهران (پانا) - سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی فعال به کشور طی روز پنجشنبه از کاهش 8 تا 12 درجه ای دما در بیشتر مناطق کشور اطلاع داد.

کاهش 8 تا 12 درجه ای دما در بیشتر مناطق کشور

بر اساس تحلیل نقشه های سازمان هواشناسی، امروز برای بعضی مناطق سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پیش بینی شده است. فردا علاوه بر مناطق ذکر شده در بعضی مناطق غرب کشور نیز بارش های پراکنده پیش بینی می گردد.

روز پنجشنبه سامانه بارشی فعالی از شمال غرب وارد کشور شده و شمال غرب بعضی مناطق غرب سواحل دریای خزر دامنه های جنوبی البرز و به تدریج شمال شرق کشور را در بر می گیرد.

روز آدینه سامانه بارشی تقویت در کل کشور به جز جنوب شرق و جنوب کشور فعال خواهد بود. بر اساس اعلام سازمان هواشناسی فعالیت سامانه بارشی شنبه هفته آینده محدود به سواحل دریای خزر شمال شرق و بعضی مناطق از شرق کشور بوده و این سامانه اواخر وقت شنبه از مرزهای شمال شرقی کشور خارج خواهد شد.

از روز پنج شنبه تا شنبه هفته آینده در بیشتر مناطق کشور به ویژه نیمه شمالی کاهش 8 تا 12 درجه ای دما روی می دهد. امروز و فردا برای سیستان و بلوچستان و پنجشنبه و آدینه برای جنوب غرب کشور وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش بینی می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 899

به "کاهش 8 تا 12 درجه ای دما در بیشتر مناطق کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 8 تا 12 درجه ای دما در بیشتر مناطق کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید