کرونا مردم دنیا را مبهوت نموده است، اتفاقی ناعادلانه برای فوتبال رخ داد

به گزارش تور سریلانکا، ستاره آرژانتینی بارسلونا گفت: همه گیری کرونا باعث شگفتی مردم دنیا شد و بسیاری عزیزانشان را بدون داشتن فرصت خداحافظی از دست دادند.

کرونا مردم دنیا را مبهوت نموده است، اتفاقی ناعادلانه برای فوتبال رخ داد

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، همه گیری ویروس کرونا باعث تعطیلی مسابقات فوتبال شده و لیگ ها آهسته آهسته و به مرور زمان در حال ازسرگیری هستند اما عواقب زیادی به خاطر ویروس کرونا بر روی ورزش فوتبال باقی مانده است. ستارگان فوتبال دنیا بیش از دو ماه است که فرصت هنرنمایی درون زمین مسابقه را از دست داده اند و یکی از آن ها لیونل مسی است که در حسرت بازگشت به مسابقات است.

به گزارش رسانه های اسپانیایی لیونل مسی در آخرین اظهارنظر خود در مورد ویروس کرونا گفت: مسلماً ورزش فوتبال نیز جدایی از تمامی اتفاقات زندگی نیست و این ورزش پس از بازگشت به دلیل کرونا مانند سابق نخواهد شد.

وی ادامه داد: بسیاری از مردم از نزدیک اعضای خانواده خود را از دست داده و دچار ناامیدی شده اند. متأسفانه فرصت خداحافظی با اعضای خانواده در هنگام مرگ وجود نداشت چون این بیماری مسری و خطرناک است.

ستاره آرژانتینی بارسلونا توضیح داد: مسلماً اتفاقاتی که بحران کرونا ایجاد نموده این ابهام را برای همگان ایجاد نموده که دنیا پس از پیدا شدن واکسن این ویروس به چه شکلی می گردد؟ بسیاری از مردم شرایط سخت و سختی را گذراندند چون نتوانستند شادی های گذشته را تکرار نمایند. آن ها هنوز مبهوت این قضیه هستند که تعداد زیادی از دوستان و اقوامشان را به خاطر ویروس کرونا از دست داده اند.

مسی یادآور شد: بدترین اتفاقی که ویروس کرونا به همراه داشت، از دست دادن عزیزان بود. این اتفاق ناعادلانه ترین حادثه ای بود که دنیا را تحت تأثیر قرار داده و تعیین نیست تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. امیدوارم دنیا بتواند تاب مقابله با این ویروس را داشته باشد.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 379

به "کرونا مردم دنیا را مبهوت نموده است، اتفاقی ناعادلانه برای فوتبال رخ داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا مردم دنیا را مبهوت نموده است، اتفاقی ناعادلانه برای فوتبال رخ داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید