آخرین به روزرسانی Family Hub سامسونگ، یخچال هوشمند شما را به تلویزیون تبدیل می نماید!

به گزارش تور سریلانکا، سامسونگ به روزرسانی جدیدی را برای یخچال های Family Hub خود منتشر می نماید که Samsung TV Plus - سرویس تلویزیون زنده رایگان و با پشتیبانی تبلیغات این غول فناوری - را با استفاده از تبلت داخلی به یخچال های خود می آورد!

آخرین به روزرسانی Family Hub سامسونگ، یخچال هوشمند شما را به تلویزیون تبدیل می نماید!

در دومین رویداد سالانه Bespoke Home در روز سه شنبه، این شرکت گفت این به روزرسانی در جولای سال جاری در مدل های Family Hub 2.0 (2017 و بعد از آن) ارائه می گردد. گزینه تلویزیون زنده فقط در ایالات متحده و کره در دسترس است.

در حال حاضر، کاربران یخچال هوشمند سامسونگ می توانند با mirroring تلویزیون سامسونگ به یخچال یا محتوای گوشی هوشمند سامسونگ، تلویزیون را روی صفحه نمایش یخچال دیدن نمایند.

البته انتظار نداشته باشید که تجربه دیدنی محتواها در یخچال شبیه تلویزیون باشد. فقط می توانید از یک منطقه افقی کوچک در وسط صفحه نمایش عمودی 21.5 اینچی یخچال بهره ببرید.

Google Nest Hub Max یا Echo Show 10 تلویزیون آشپزخانه بهتری ایجاد می نمایند، اما آن ها فضای پیشخوان را اشغال می نمایند. یخچال سامسونگ به عنوان یک بلندگوی هوشمند نیز می تواند عمل کند و هم دستیارهای صوتی الکسای آمازون و هم بیکسبی سامسونگ را به طور مشترک در دستگاه یخچال با هم هم نشین کند. یک هم نشینی نادر!

ضمناً محتواهای تلویزیون سامسونگ تی وی پلاس چندان چنگی به دل نمی زنند. از نظر کمی شما 200 کانال تلویزیون زنده رایگان (البته با آگهی) داریدو به CBS News و CNN Replay به همراه تعداد زیادی کانال غذا و کانال های بچه ها دسترسی دارید، حتی کانالی نیز وجود دارد که سریال Baywatch را دائم پخش می نماید. اما به نظر نمی رسد که یک فیلم بین و دنبال نماینده حرفه ای سریال چندان از اینها خوشش بیاید!

یکی دیگر از ویژگی هایی که سامسونگ از تلویزیون های خود به یخچال هوشمند خود منتقل می نماید، حالت هنری است. یخچال های Family Hub به اپلیکیشنی به نام Art Gallery دسترسی خواهند داشت که روی صفحه نمایش تصاویر تابلوها و آثار هنری را پخش می نماید. اگر تلویزیون تازه ال جی داشته باشید، حتما این حالت را در آنجا هم تجربه نموده اید.

سامسونگ بعلاوه فناوری دوربین داخلی یخچال را ارتقا داده که می تواند برچسب های مواد غذایی را اسکن کند تا امکان شناسایی و مدیریت بهتر غذا و نوشیدنی را فراهم کند. وقتی چیزها را در داحل یخچال قرار می دهید، دوربین ها آنها را اسکن می نمایند و سپس دستور العمل هایی را بر روی صفحه لمسی، بر اساس موادی که می بیند، به شما پیشنهاد می گردد.

سامسونگ اعلام نمود که مجموعه SmartThings Home Life آن اواخر این ماه میلادی در 97 کشور عرضه خواهد شد. این سرویس در حال حاضر در ایالات متحده و کره فعال است اما به زودی دنیای خواهد شد.

Home Life بخشی از برنامه SmartThings است و کنترل متمرکز و یکپارچه ای را بر روی لوازم خانگی سامسونگ ارائه می دهد و به شما یاری می نماید آنها را به وسیله شش سرویس SmartThings به یکدیگر متصل کنید: SmartThings آشپزی، مصرف انرژی، مراقبت از لباس، مراقبت از حیوانات خانگی، مراقبت از هوا و مراقبت از خانه.

بخوانید:

سارا برنارد، نخستین ابرستاره زن سینما

سارا برنارد، یک هنرپیشه فرانسوی بود که در بعضی از محبوب ترین نمایشنامه های فرانسوی اواخر و 19 بازی کرد. او بعلاوه نقش های مردانه از جمله هملت شکسپیر را بازی کرد. روستان او را ملکه ژست و شاهزاده خانم ژست نامید، در حالی که هوگو صدای طلایی او را می ستود. او چندین تور تئاتر در سراسر دنیا انجام داد و…

منبع: یک پزشک
انتشار: 24 تیر 1401 بروزرسانی: 24 تیر 1401 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1439

به "آخرین به روزرسانی Family Hub سامسونگ، یخچال هوشمند شما را به تلویزیون تبدیل می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین به روزرسانی Family Hub سامسونگ، یخچال هوشمند شما را به تلویزیون تبدیل می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید