آقای گلی سردار در روسیه تارومار شد ، فرش از زیر پای آزمون کشیده شد

به گزارش تور سریلانکا، سردار آزمون در حالی که تا یک هفته مانده به پایان لیگ روسیه شانس نخست کسب عنوان آقای گلی بود، با غیبت در دیدار آخر زنیت، این عنوان را به شکل عجیبی به هم تیمی خود واگذار کرد.

آقای گلی سردار در روسیه تارومار شد ، فرش از زیر پای آزمون کشیده شد

به گزارش خبرنگاران، هفته سی ام و خاتمهی مسابقات لیگ فوتبال روسیه امروز یکشنبه برگزار گشت. در یکی از این بازی ها، تیم زنیت در غیاب سردار آزمون مهاجم ایرانی خود به مصاف تامبوف رفت که این بازی با نتیجه 5 بر یک به سود زنیت ‬به خاتمه رسید.

این بازی در شرایطی برگزار گشت که زنیت پیش از این قهرمانی خود را در لیگ روسیه قطعی کرده بود و سردار آزمون هم تا قبل از دیدار امروز با 19 گل در صدر جدول گلزنان قرار داشت و شانس نخست کسب عنوان آقای گلی بود. با این حال معادلات آقای گلی لیگ روسیه در این مسابقه بر هم خورد و آزمون نتوانست این عنوان را از آن خود کند.

در دیدار زنیت با تامبوف، آرتم زوبا هم تیمی آزمون پیروز شد چهار گل از گل های زنیت را به ثمر برساند و در حالی که در جدول گلزنان 3 گل از آزمون عقب بود، در نهایت 20 گُله شد و فرش آقای گلی را از زیر پای آزمون کشید!

کاپیتان تیم زنیت با عملکرد درخشان خود در این بازی، شمار گل های خود را به بیش از 200 گل افزایش داد. او بعد از به ثمر رساندن گل نخست به تامبوف، تی شرت خود را که روی آن عدد 200 نقش بسته بود با پیام: همچنان گرسنه رو به دوربین تلویزیونی نشان تا به میل بالای خود برای گلزنی اشاره داشته باشد.

آزمون و زوبا سال گذشته هرکدام 17 گل برای تیم زنیت به ثمر رساندند و در نهایت زوبا به عنوان آقای گل معرفی گشت. کاپیتان زنیت امسال با چند گل بیشتر بازهم این عنوان را از آن خود کرد.

به گزارش مهر، سردار آزمون یک فصل دیگر با زنیت قرارداد دارد اما گفته می شود احتمالاً فصل آینده در یک تیم دیگر اروپایی بازی خواهد کرد.

قیمت آزمون حدود 20 میلیون یورو تخمین زده می شود و در هفته های گذشته از تیم های آ. اس رم، ناپولی و آتالانتا ایتالیا، دورتمند آلمان، والنسیا و سویا اسپانیا به عنوان مشتریان آزمون نام برده شده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 4 تیر 1400 بروزرسانی: 4 تیر 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1018

به "آقای گلی سردار در روسیه تارومار شد ، فرش از زیر پای آزمون کشیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقای گلی سردار در روسیه تارومار شد ، فرش از زیر پای آزمون کشیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید