آنر از سه گوشی اقتصادی 9A ،9C و 9S رونمایی کرد

به گزارش تور سریلانکا، آنر لحظاتی پیش گوشی های جدیدی را از سری 9 در کشور روسیه رونمایی کرد که 9A ،9S و 9C نام دارند. این سه گوشی با مشخصات فنی نه چندان قدرتمند اما با قیمت عالی راهی بازار خواهند شد.

آنر از سه گوشی اقتصادی 9A ،9C و 9S رونمایی کرد

آنر 9C

گوشی آنر 9C نمایشگری 6.39 اینچی با وضوح +HD دارد (720 × 1560). نوع پنل بکار رفته در آن LCD بوده که از فناوری IPS برخوردار است. یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هم به صورت حفره ای در سمت چپ-بالای این نمایشگر تعبیه شده و به لطف حواشی کم، نمای روبرو ظاهر خوبی دارد.

دوربین اصلی این گوشی سنسوری به بزرگی 48 مگاپیکسل داشته که از قابلیت فوکوس اتوماتیک بهره می برد. در کنار آن یک سنسور فوق عریض با اندازه 8 مگاپیکسل و سنسور سنجش عمق 2 مگاپیکسلی نیز قرار دارند تا مجموعه ای رضایت بخش برای عکاسی در این گوشی حضور داشته باشد. علاوه بر فلش که در زیر دوربین ها قرار گرفته است و لوگوی آنر که در پایین ترین بخش گوشی نوشته شده، سنسور اثر انگشت را هم روی پنل پشتی می بینیم.

قلب تپنده این گوشی را کایرین 710A تشکیل می دهد. 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی این پردازنده را همراهی می کنند تا به عنوان یک گوشی پایین رده، محصول کاملا قابلی را ببینیم. اندروید 10 سوار بر رابط کاربری Magic UI 3.1 بخش نرم افزاری این گوشی را تشکیل می دهد که خب متاسفانه در آن خبری از سرویس های گوگل نیست و به جای آن از پلتفرم HMS خود هواوی استفاده شده.

منبع تغذیه این گوشی یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است که با توجه به نمایشگر نسبتا کوچک و وضوح پایین آن، می توان آن را ایده آل در نظر گرفت. آخرین نکته در رابطه با مشخصات آنر 9C پشتیبانی آن از NFC است که خب شاید آنقدرها مهم نباشد.

آنر 9C هم اکنون در رنگ های مشکی و آبی با قیمت 175 دلار (12.990 روبل، 162 یورو) برای پیش خرید در دسترس قرار گرفته است و فروش رسمی آن از تاریخ 4 مه (15 اردیبهشت) شروع خواهد شد.

گوشی های هواوی نوا 7 با امکانات جذاب و قیمت مناسب معرفی شدند

آنر 9A

آنر 9A از نمایشگر 6.3 اینچی از نوع IPS LCD با وضوح 720 × 1600 بهره می برد که دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی به صورت قطره ای در آن تعبیه شده است. روی پنل پشتی یک دوربین 13 مگاپیکسلی قرار گرفته که یک سنسور 5 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور سنجش عمق 2 مگاپیکسلی نیز آن را همراهی می کنند. قلب تپنده این محصول را پردازنده مدیاتک هلیو P22 تشکیل می دهد که به همراه آن 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی نیز در نظر گرفته شده.

این گوشی از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد و پشتیبانی از NFC و حسگر اثر انگشت (روی پنل پشتی) نیز در آن وجود دارد. در بخش نرم افزار هیچ تفاوتی بین این محصول با آنر 9C وجود ندارد و بدیهی است محدودیت های نرم افزاری شامل این گوشی نیز می شود.

آنر 9A از امروز در رنگ های مسئله ای، آبی و سبز و با قیمت 150 دلار (10.990 روبل، 38 یورو) برای پیش خرید در دسترس قرار گرفته است.

آنر 30 و 30 پرو با دوربین های پریسکوپی و قیمت مناسب معرفی شدند

آنر 9S

در بین این سه گوشی، آنر 9S مقرون به صرفه ترین است. نمایشگر 5.45 اینچی با وضوح 720 × 1440 و با حواشی نسبتا زیاد، این محصول را کاملا شبیه به یک گوشی قدیمی کرده است. دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی برخلاف دو گوشی دیگر درون حاشیه بالای نمایشگر تعبیه شده و در پنل پشتی نیز فقط یک دوربین 8 مگاپیکسلی را با قابلیت فوکوس اتوماتیک در کنار یک فلش LED در یک ماژول مربعی شکل شاهد هستیم.

پردازنده هلیو P22 در کنار 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت افزایش از طریق کارت حافظه بخش سخت افزاری این گوشی را تشکیل می دهند که برای یک گوشی 95 دلاری می تواند مناسب باشد. رابط کاربری Magic UI 3.1 و اندروید 10 بدون سرویس های گوگل، بخش نرم افزاری آنر 9S را تشکیل می دهد که خب تفاوت خاصی با دو گوشی دیگر در این بخش مشاهده نمی کنیم.

این گوشی در رنگ های مسئله ای، آبی و قرمز با قیمت 95 دلار (6.990 روبل، 87 یورو) برای پیش خرید در دسترس قرار گرفته است و تاریخ عرضه رسمی آن نیز 4 مه (15 اردیبهشت) خواهد بود. اگرچه این گوشی تنها 95 دلار قیمت دارد اما عجیب است در این دوره چرا آنر محصولی با 2 گیگابایت رم طراحی کرده!

نظر شما در رابطه با این محصولات چیست؟ آیا بدون سرویس های گوگل خرید گوشی های آنر هرچند با ارزش بالا، منطقی است؟

دوربین آنر 30 پرو پلاس در جایگاه دوم DxOMark قرار گرفت

منبع: gsmarena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 324

به "آنر از سه گوشی اقتصادی 9A ،9C و 9S رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنر از سه گوشی اقتصادی 9A ،9C و 9S رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید