اختلاف باشگاه تراکتور و پیمان بابایی چیست؟

به گزارش تور سریلانکا، مذاکرات باشگاه تراکتور تبریز و پیمان بابایی بازهم به بن بست خورده است و شنیده می گردد دو طرف شروط یکدیگر برای عقد قرارداد را قبول نمی نمایند.

اختلاف باشگاه تراکتور و پیمان بابایی چیست؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، باشگاه تراکتور تبریز در چند هفته گذشته به مانند ابتدای فصل، مذاکرات متعددی را برای جذب پیمان بابایی مهاجم تیم ماشین سازی انجام داده اما ظاهراً کوشش تراکتوری ها در جذب این بازیکن بازهم به بن بست خورده است.

بابایی که در نیم فصل نخست لیگ برتر عملکرد خوبی در ماشین سازی داشت، یک فصل و نیم دیگر با سبزپوشان تبریزی قرارداد دارد و در این شرایط برای انتقال این بازیکن به تراکتور، بابایی و مدیران باشگاه تراکتور شروطی دارند که با مخالفت دو طرف روبرو شده است.

در همین زمینه رحیمی معاون ورزشی باشگاه تراکتور هفته گذشته اعلام نموده بود حاضر است با بابایی قراردادی 2.5 ساله ببندد و برای نیم فصل اول یک میلیارد، برای سال دوم 2 میلیارد و برای سال سوم 5 میلیارد به این بازیکن پرداخت کند که این پیشنهاد با مخالفت بابایی روبرو شده است.

بابایی ظاهراً حاضر به افزایش زمان قرارداد یک و نیم ساله خود نیست و پیشنهاد نموده است برای نیم فصل دوم لیگ مبلغ 2 میلیارد و برای سال آینده نیز 4 میلیارد دستمزد دریافت کند که این موضوع نیز با مخالفت مدیران تراکتوری روبه رو شده است.

در این شرایط با وجود اینکه علیرضا رحیمی اعلام نموده است پرونده حضور بابایی در تراکتور بسته شده، اما باید منتظر ماند و دید با حضور رسول خطیبی در تراکتور آیا توافقات جدیدی بین بابایی و این باشگاه انجام خواهد شد یا اینکه بازهم فرایند جذب این بازیکن مانند ابتدای فصل ناکام خواهد ماند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 861

به "اختلاف باشگاه تراکتور و پیمان بابایی چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلاف باشگاه تراکتور و پیمان بابایی چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید