اعضای تیم ملوان انزلی و نساجی مازندران جریمه شدند

به گزارش تور سریلانکا، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم نساجی مازندران و ملوان بندر انزلی از سری رقابتهای جام حذفی برگزار گشت و از سوی مجید علیجان، تدارکات تیم نساجی مازندران تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه رخ داد.

اعضای تیم ملوان انزلی و نساجی مازندران جریمه شدند

وی به دو جلسه محرومیت از همراهی در مسابقات لیگ برتر و پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای از حیث جریمه نقدی قطعی و از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

مجتبی ابراهیمی مدیر رسانه ای تیم ملوان بندر انزلی به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

تیم ملوان بندر انزلی به دلیل سوء رفتار تیمی باید 40 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

همچنین دیدار تیم های خلیج فارس ماهشهر و سپاهان نوین ایذه از سری رقابت های لیگ دسته سوم برگزار شد. از سوی سهراب چراغی عدل، تدارکات تیم سپاهان نوین ایذه تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به توقف بازی و اخراجش شد، رخ داد. وی به مدت دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

جهاد پژوهان سرپرست تیم خلیج فارس ماهشهر به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه و منجر به اخراجش شد، به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 20 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث جریمه نقدی قطعی و از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

تیم خلیج فارس ماهشهر به دلیل سوء رفتاری تیمی باید 20 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.

رامین باقری، بازیکن تیم سپاهان نوین ایذه به دلیل بدرفتاری در قبال مقام غیر رسمی مسابقه باید 5 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1103

به "اعضای تیم ملوان انزلی و نساجی مازندران جریمه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعضای تیم ملوان انزلی و نساجی مازندران جریمه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید