امضای تفاهمنامه همکاری شرکت مخابرات با کارخانجات شهید قندی

به گزارش تور سریلانکا، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، این تفاهم نامه به امضای مهندس سلطانی مدیرعامل مخابرات و مهندس عسگری مدیر کارخانجات شهید قندی با موضوع قراداد خرید و سفارش کابل در سال های آینده به امضا رسید.

امضای تفاهمنامه همکاری شرکت مخابرات با کارخانجات شهید قندی

بر اساس این گزارش، مهندس سلطانی در این مراسم با اشاره به اینکه شرکت مخابرات ایران 5 سال سابقه در فراوری صنایع مخابراتی دارد گفت: یکی از شرکت های مهم در حوزه فراوری صنایع مخابراتی، گروه کارخانجات شهید قندی است.

وی اضافه کرد: در نمایشگاه سال جاری با دو شرکت مهم ارگ تازه در خصوص مودم و گروه کارخانجات شهید قندی در خصوص خرید کابل، سیم مسی و فیبر نوری تفاهم نامه های همکاری در جهت توسعه فراوریات داخلی منعقد شد.

مهندس سلطانی با اشاره به اینکه صنعت ICT با این گونه فعالیت ها رشد مطلوبی در پیش دارد، گفت: فراوریات این مجموعه به منظور توسعه زیرساخت های مخابراتی به استفاده می رسد و امیدواریم در آینده همکاری ها توسعه یابد.

در ادامه، مهندس عسگری مدیر کارخانجات شهید قندی نیز گفت: این شرکت بیش از 30 سال در فراوری زیر ساخت های مخابراتی فعال بوده است و با تفاهم نامه تازه، بیش از پیش هم احتیاج مخابرات و هم احتیاج اکو سیستم فناوری ارتباطات کشور تامین می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 بهمن 1400 بروزرسانی: 13 بهمن 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1292

به "امضای تفاهمنامه همکاری شرکت مخابرات با کارخانجات شهید قندی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضای تفاهمنامه همکاری شرکت مخابرات با کارخانجات شهید قندی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید