بازگشت مدافع ، سرباز استقلال از اول اردیبهشت؟

به گزارش تور سریلانکا، خبرنگاران: داستان سربازی رفتن محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی، دو مدافع اصلی و تاثیرگذار باشگاه استقلال تبدیل به یکی از سوژه های بحث برانگیز ورزش ایران شد. این دو، در شرایطی که با استقلال قرارداد داشتند، بعد از نیم فصل، از بازی در این تیم منع شدند.

بازگشت مدافع ، سرباز استقلال از اول اردیبهشت؟

به گزارش خبرنگاران، ممنوعیت بازی برای این دو نفر به علت مشمول شدن آن ها به خدمت سربازی بود، ولی طرفداران استقلال از یک سو و سرمربی این تیم از سوی دیگر اعتقاد داشتند اصرار به بردن سربازی این دو نفر در این مقطع از فصل عجیب است. به هر روی، این دو بازیکن که هر دو در زمره بازیکنان فیکس فرهاد مجیدی بودند راهی ملوان شده تا خدمت سربازی شان را در این تیم سپری نمایند؛ هرچند که عنوان شده شرایط روحی این دو نفر به قدری آشفته است که توان بازی کردن برای این تیم شمالی را هم ندارند.

حالا که چندین هفته از آن اتفاق می گذرد به نظر می رسد شرایط برای بازگشت قریب الوقوع یکی از این دو مدافع به استقلال فراهم شده است. آنطور که فرهیختگان نوشته کار های مربوط به معافیت از سربازی محمد حسین مرادمند نهایی شده و احتمال می رود که او چند روز دیگر به استقلال برگردد. در بخشی از گزارش مربوطه این طور آمده است که طبق اعلام بعضی رسانه ها درباره مدافع جسور سابق آبی ها که فعلا سرباز ملوان است این طور شنیده می گردد که مرادمند به وسیله حضور پدرش در جبهه و بعلاوه متاهل بودن و داشتن فرزند، توانست کسری خدمت قابل توجهی درحدود 22 ماه کسب کند، به نحوی که این بازیکن تنها احتیاج به سپری کردن دو ماه خدمت آموزشی داشت. از آنجایی که مرادمند در تاریخ اول اسفند راهی خدمت سربازی شد، دوران آموزشی او در ابتدای اردیبهشت به خاتمه می رسد و چنانچه با کسری خدمت این بازیکن موافقت گردد، او قادر خواهد بود تا از اول ماه آینده به تمرینات تیمش یعنی استقلال اضافه گردد.

این خبر در شرایطی منتشر شده که عنوان می گردد سیاوش یزدانی هم منتظر نتیجه آزمون دکتری است تا در صورت قبولی بتواند از معافیت تحصیلی استفاده نموده و به باشگاه استقلال برگردد.

منبع: فرارو
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1422

به "بازگشت مدافع ، سرباز استقلال از اول اردیبهشت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت مدافع ، سرباز استقلال از اول اردیبهشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید