باشگاه تبریزی و بازیکن سابق تراکتور با رای کمیته شرایط محکوم شدند

به گزارش تور سریلانکا، کمیته شرایط بازیکنان فدراسیون فوتبال بازیکن سابق تراکتور را محکوم کرد.

باشگاه تبریزی و بازیکن سابق تراکتور با رای کمیته شرایط محکوم شدند

جهت دریافت مشاوره خدمات اندازه تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران ، کمیته شرایط بازیکنان فدراسیون آرای خود را در مورد تعدادی از پرونده های مطروحه در این کمیته اعلام نمود:

*با توجه به شکایت صابر خوش نما از باشگاه شهروند ساری، این باشگاه به پرداخت مبلغ 350 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 7 میلیون و 630 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد.

*در پرونده شکایت احمدرضا زینوندیان از باشگاه علم و ادب تبریز، این باشگاه به پرداخت مبلغ 140 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 3 میلیون و 52 هزار ریال بابت هزینه دادرسی درحق خواستار محکوم شد.

*در پی شکایت محسن خبیری از باشگاه شهروند ساری، این باشگاه به پرداخت مبلغ 450 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 9 میلیون و 810 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد.

*با توجه به شکایت باشگاه پیشگامان فنون پارس از باشگاه مقاومت طلایی ایران در مورد واگذاری امتیاز، کمیته شرایط نسبت به دعوای خواستار قرار رد صادر کرد.

*در پرونده شکایت ناصر عباسی از باشگاه علم و ادب تبریز، این باشگاه به پرداخت مبلغ 320 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 6 میلیون و976 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد.

*در پی شکایت علیرضا احمدی پور از وفا هخامنش، کمیته شرایط شرایط اعلام نمود، این بازیکن به پرداخت مبلغ 450 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 9 میلیون و 810 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد. بعلاوه کمیته دعوای خواستار را به مقدار یک میلیارد و 310 میلیون ریال مردود اعلام نمود.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1111

به "باشگاه تبریزی و بازیکن سابق تراکتور با رای کمیته شرایط محکوم شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه تبریزی و بازیکن سابق تراکتور با رای کمیته شرایط محکوم شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید