باشگاه پرسپولیس منتظر پاسخ استوکس برای شکایت به فیفا!

به گزارش تور سریلانکا، به گزارش خبرنگاران، باشگاه پرسپولیس در جدیدترین نامه خود به آنتونی استوکس که بدون هماهنگی و قبل از تعطیلی رقابت های لیگ برتر به دلیل شیوع کرونا تصمیم به ترک ایران گرفت خواستار بازگشت وی شد.

باشگاه پرسپولیس منتظر پاسخ استوکس برای شکایت به فیفا!

مسئولان این باشگاه از مهاجم ایرلندی خود خواستند تا خود را به تمرینات روز شنبه این تیم برساند تا در ادامه رقابت های لیگ برتر، سرخ ها را همراهی کند.

استوکس که قبل از ترک تهران، 150 هزار دلار دریافت نموده بود در دوران تعطیلی رقابت های لیگ برتر به وسیله وکیل خود خواستار دریافت 20 هزار دلار دیگر از قرارداد پنج ماهه خود به ارزش 250 هزار دلار شد که با مخالفت مدیریت باشگاه روبرو شد.

حال مدیران باشگاه پرسپولیس منتظر پاسخ استوکس به موضوع حضور در تهران هستند. در صورتی که استوکس پاسخی به نامه پرسپولیس ندهد و یا از حضور در تمرینات خودداری کند، با شکایت رسمی سرخ ها از وی در کمیته انضباطی فیفا روبرو خواهد شد.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس هم روز گذشته اظهار داشت که به صراحت نگفته استوکس را نمی خواهد و این بازیکن باید با حضور در تهران، تکلیفش را با باشگاه تعیین کند.

به گفته گل محمدی، قراردادی که باشگاه با استوکس بسته است محکم بوده و در صورت رسیدن کار به شکایت، این پرسپولیس است که در فیفا برنده می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 375

به "باشگاه پرسپولیس منتظر پاسخ استوکس برای شکایت به فیفا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه پرسپولیس منتظر پاسخ استوکس برای شکایت به فیفا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید