ببینید؛ بازی دنیا باز Light No Fire از سازندگان No Mans Sky معرفی گردید

به گزارش تور سریلانکا، استودیوی هلو گیمز (Hello Games) به تازگی با انتشار تریلری از بازی Light No Fire برای رایانه های شخصی رونمایی نموده است.

ببینید؛ بازی دنیا باز Light No Fire از سازندگان No Mans Sky معرفی گردید

این بازی جهان باز حول محور ماجراجویی، ساخت و ساز، بقا و اکتشاف چرخیده و روی سیاره ای فانتزی به میزان زمین می گذرد. این بازی عمق یک بازی نقش آفرینی را با آزادی عمل یک اثر سندباکس در سبک بقا ترکیب می نماید. در این بازی باید با بازیکنانی از سراسر جهان آشنا شوید، زندگی بسازید، کاوش کنید و در واقع با همکاری دیگر زنده بمانید. شما می توانید ساختمان ها و جوامعی پایدار بسازید یا به تنهایی برای کشف جهان در آن پرسه بزنید.

طبق گفته سازندگان، جهان بازی مقیاسی باورنکردنی داشته و سیاره ای بسیار متنوع و متراکم پر از اکوسیستم های خاص، دشمنان منحصربه فرد و منابع ارزشمندی برای کشف کردن است. البته این جهان افسانه ای رمز و رازهای زیادی نیز در خود پنهان نموده است که کاوش را لذت بخش تر می نماید. هرچند با توجه به سابقه هلو گیمز باید منتظر ماند و دید که آیا این جهان بزرگ از نظر محتوا نیز چیزی برای ارائه دارد یا صرفا یک طبل تو خالی است.

در هر صورت با در نظر گرفتن عظمت بازی بدون شک کار آسانی برای کاوش آن نخواهید داشت. به همین علت با توجه به تریلر منتشر شده به نظر می رسد که بازیکنان می توانند برای کاوش در محیط بازی، سوار جانورانی وحشی شده و حتی با استفاده از اژدهایان بر فراز منظره ها کشف نشده به پرواز بپردازند.

لازم به ذکر است که هلو گیمز در گذشته اثری نظیر No Mans Sky را منتشر نموده است. این بازی بزرگ که در فضا جریان دارد، با جاه طلبی های زیادی معرفی گردید اما در زمان انتشار نتوانست به خوبی انتظارات را برآورده کند. با این حال با به روزرسانی های متعدد توانست به شرایط خوبی دست پیدا کند و اکنون برای تجربه آن موقع مناسبی محسوب می گردد.

بازی Light No Fire در تاریخ نامشخصی برای رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 آذر 1402 بروزرسانی: 23 آذر 1402 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1649

به "ببینید؛ بازی دنیا باز Light No Fire از سازندگان No Mans Sky معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ بازی دنیا باز Light No Fire از سازندگان No Mans Sky معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید