بهره برداری از فاز اول شبکه وایرلس دانشگاه مازندران

به گزارش تور سریلانکا، خبرگزاری خبرنگاران- رییس فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه خبرازبهره برداری از فاز اول شبکه وایرلس دانشگاه مازندران راداد.

بهره برداری از فاز اول شبکه وایرلس دانشگاه مازندران

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درشهرستان بابلسر، دکتر سعید یگانگی رییس فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه از بهره برداری از فاز اول شبکه وایرلس دانشگاه مازندران خبر داد .

بر اساس این گزارش، دکتر یگانگی با اعلام این خبر افزود: در راستای ارتقای زیرساخت فناوری اطلاعات دانشگاه مازندران، طرح جامع تکمیل پوشش شبکه بی سیم و تقویت شبکه داده پردیس دانشگاه در مرداد ماه 1399 با پیش بینی نصب و راه اندازی حدود 100 عدد دستگاه اکسس پوینت(بی سیم) و 30 دستگاه سوییچ شبکه تا پایان سال 1400 تهیه و به تایید هیات رییسه دانشگاه رسید .

رییس فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه با اشاره به این که بر اساس تحلیل شرایط موجود در دانشکده های مستقر در پردیس، اجرای طرح مزبور به چند مرحله تقسیم شد، ادامه داد: مرحله اول با نصب 12 عدد اکسس پوینت به همراه ملزومات زیرساخت(2 عدد سوییچ قابل مدیریت و توسعه و ترمیم شبکه زیرساخت) در دانشکده های حقوق و علوم سیاسی و هنر و معماری در آذرماه 1399 انجام شد و در حال بهره برداری می باشد .

دکتر یگانگی در پایان ضمن تشکر از دکتر کوروش نوذری رییس دانشگاه و اعضای هیات رییسه دانشگاه جهت پشتیبانی و تامین اعتبارهای لازم گفت: اخبار مرتبط با اجرای مراحل بعدی به اطلاع عموم خواهد رسید .

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 14 دی 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 707

به "بهره برداری از فاز اول شبکه وایرلس دانشگاه مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از فاز اول شبکه وایرلس دانشگاه مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید