تارتار: به تیمم اعتقاد دارم، به چه زبانی به داوری اعتراض کنم؟

به گزارش تور سریلانکا، گروه استان ها-سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: روز بدی را پشت سرگذاشتیم اما به تیمم اعتقاد دارم و به مرور زمان بهتر خواهیم شد.

تارتار: به تیمم اعتقاد دارم، به چه زبانی به داوری اعتراض کنم؟

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، مهدی تارتار در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل طرفدار در هفته دهم رقابت های لیگ برتر گفت: از طرفداران خوب و اصیل ذوب آهن عذرخواهی می کنم. روز بسیار بدی را پشت سر گذاشتیم. در 5 هفته گذشته رنگ برد را ندیده ایم و می دانیم که سال جاری با توجه به تغییرات گسترده ای که داشتیم، کار سختی در پیش داریم. امیدوارم هرچه زودتر از این شرایط خارج شویم و مطمئن هستم که روزهای خوب هم برای ما فرا خواهد رسید.

وی ادامه داد: ما تغییرات زیادی داشتیم و در نیم فصل هم باید تغییراتی را اعمال کنیم اما به تیمم اعتماد و اعتقاد دارم و به مرور زمان شرایط بهتری پیدا خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اعلام نمود: کمیته داوران و همه مسئولان فدراسیون باید بدانند که مربیان فوتبال آبرو و شخصیت کاری شان را به راحتی به دست نیاورده اند و برای رسیدن به جایگاه فعلی شان سختی های زیادی متحمل شده اند. چرا باید یک گل آفساید دریافت کنیم تا تیم رقیب از نظر روحی شرایط خوبی پیدا کند و تیم که 4 هفته است بردی به دست نیاورده، از نظر روحی-روانی بهم بریزد و کارمان سخت گردد؟ با این نتیجه و به خاطر گل آفسایدی که دریافت کردیم، در جدول حداقل 2 پله سقوط نموده ایم، چرا باید این اتفاق رخ دهد؟ یاری داور کاملا روی خط ایستاده بود و می توانست آفساید را تشخیص دهد.

تارتار در ادامه انتقاداتش اضافه کرد: به چه زبانی به این شرایط اعتراض کنیم؟ چرا کمیته داوران برای حل این مشکل راهکاری پیدا نمی کند؟ مسائل داوری صدای همه تیم ها را درآورده و ما را شرمسار طرفداران مان نموده است. هوداران ما حق دارند که بخواهند تیم شان نتیجه بگیرد. سال گذشته ذوب آهن شرایط بدی داشت اما از ما انتظار دارند که شرایط ذوب آهن را بهبود ببخشیم. اگر قرار باشد که هر هفته و حتی در بازی های خانگی هم مسائل داوری مانع نتیجه گیری ما گردد، اتفاقات سال گذشته باز هم تکرار خواهد شد. ذوب آهن سال گذشته هم از اشتباهات داوری لطمه دیده بود، نمی دانم چرا یک تیم باید تا این مقدار به خاطر اشتباهات داوری متضرر گردد.

وی گفت: امیدوارم مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون جوابگوی این مسائل باشند. قصد من بی احترامی نیست و صرفا یک درد دل است. می خواهم بدانم که چرا تمام اتفاقات بد برای یک تیم رخ می دهد؟ شاید هفته گذشته تیم من هم از اشتباهات داوری منفعتی برده باشد اما صحنه امروز روی نتیجه بازی تاثیر مستقیم داشت و اگر بازی های قبلی را هم آنالیز کنید، متوجه خواهید شد که تا چه مقدار از ناحیه داوری متضرر شده ایم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با قبول مسئولیت شکست تیمش مقابل طرفدار، اعلام نمود: مسئولیت این شکست با من است و بازیکنانم کوشش خودشان را انجام دادند. باید کوشش بیشتری انجام دهیم تا نقاط ضعف مان را از بین ببریم. مطمئنم روزهای خوب ذوب آهن فرا خواهد رسید و شرایط خوبی پیدا خواهیم کرد. به تیم طرفدار بابت این پیروزی تبریک می گویم هرچند داوری روی نتیجه بازی تاثیر مستقیم داشت.

170، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1342

به "تارتار: به تیمم اعتقاد دارم، به چه زبانی به داوری اعتراض کنم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: به تیمم اعتقاد دارم، به چه زبانی به داوری اعتراض کنم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید