تور ارزان قطر: تبریک مسئول قطری به ایران برای صعود به جام جهانی، افتتاحیه استادیوم فینال به زودی

به گزارش تور سریلانکا، کمتر از 300 روز مانده به جام جهانی فوتبال قطر 2022، ورزشگاه ها و سایر امکانات زیرساختی تکمیل شده اند، زیرا قطر در انتظار 1.5 میلیون طرفدار برای جشن فوتبال است که از 21 نوامبر تا 18 دسامبر برگزار می گردد.

تور ارزان قطر: تبریک مسئول قطری به ایران برای صعود به جام جهانی، افتتاحیه استادیوم فینال به زودی

همراه ما باشید و با تور ارزان قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از تایمز، خالد مولوی معاون مدیرکل، بازاریابی و ارتباطات کمیته عالی میزبانی قطر در حاشیه مراسم برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران و کره جنوبی پس از کسب جواز حضور در این مسابقات با رسانه ها گفت و گو کرد. او ضمن تاکید بر آمادگی قطر برای میزبانی مسابقات، از طرفداران خواست که بیایند و از این کشور لذت ببرند.

او در ابتدا گفت: مایلم به مردم ایران و کره برای راهیابی به جام دنیای فوتبال تبریک بگویم. من می خواهم از این فرصت استفاده کنم و از تمام دنیا دعوت کنم تا بیایند و از قطر 2022 لذت ببرند، جایی که قول می دهیم با ارائه یکی از برترین رویدادهای تاریخ در جام دنیای فوتبال، تاریخ سازی کنیم.

این مقام رسمی فدراسیون فوتبال قطر بعلاوه اعلام نمود: استادیوم لوسیل که میزبان فینال جام دنیای است آماده است و به زودی افتتاح خواهد شد. او در همین رابطه گفت: افتخار می کنم که یک سال مانده به این رویداد، ما رسما بیان کردیم که تمام استادیوم ها تکمیل و آماده شده است. بیشتر زیرساخت های ما تکمیل شده است.

در همین حال، در حالی که کشورهای میزبان جام دنیای 2026، کانادا، ایالات متحده آمریکا و مکزیک به مرحله نهایی نزدیک شده اند، مولوی گفت که حضور هر سه کشور در قطر 2022 بی سابقه خواهد بود. این یک فرصت عالی برای برجسته کردن نقش قطر در آن کشورها خواهد بود. او گفت: حضور آنها در قطر فرصتی عالی برای آنها خواهد بود تا از تجربه حضور با هم در یک جام دنیای لذت ببرند. من فکر نمی کنم که قبلا چنین اتفاقی افتاده باشد. مولوی گفت که حضور هر سه آنها که میزبان جام دنیای بعدی خواهند بود، به ما نشان می دهد که چه چیزی را آماده می کنیم و برای ارائه آن کوشش می کنیم.

تا به امروز 15 کشور از جمله قطر میزبان به جام دنیای راه یافته اند. فیفا اخیرا بیان کرد که بیش از 1.2 میلیون بلیت به وسیله طرفداران در سراسر دنیا در 24 ساعت اول دوره اولیه فروش بلیت درخواست شده است. طرفداران بیش از 140000 بلیت برای فینال و بیش از 80000 بلیط برای بازی افتتاحیه سفارش داده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1301

به "تور ارزان قطر: تبریک مسئول قطری به ایران برای صعود به جام جهانی، افتتاحیه استادیوم فینال به زودی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان قطر: تبریک مسئول قطری به ایران برای صعود به جام جهانی، افتتاحیه استادیوم فینال به زودی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید