ترامپ: بولتون کاملا بی کفایت و دروغگوست

به گزارش تور سریلانکا، رئیس جمهور آمریکا از مشاور سابق خود بخاطر افشای اطلاعاتی که می تواند برای او زمینه ساز دردسر باشد، انتقاد کرد.

ترامپ: بولتون کاملا بی کفایت و دروغگوست

به گزارش، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در ادامه جنگ لفظی با مشاور امنیت ملی سابق خود، بار دیگر او را متهم به افشای اطلاعات محرمانه کرد.

رئیس جمهور آمریکا که در این روز ها درگیر رسوایی تازه ای برای افشاگری های مشاور سابق خود است، در پیغامی توئیتری نوشت: من به جان بولتون، به دلیل اینکه فردی نادان بود مورد تائید سنا قرار نمی گرفت، فرصت دادم. من همیشه شنیدن نظرات متفاوت را دوست دارم. معلوم شد که او کاملا بی کفایت و دروغگو است. نظر قاضی را ببیند. اطلاعات طبقه بندی شده (را منتشر نموده است).

رئیس جمهور آمریکا که این روز ها بخش زیادی از پیغام های توئیتری خود را به انتقاد از کتاب بولتون اختصاص داده است، روز شنبه در تازه ترین حمله خود مدعی شد جان بولتون باید بابت انتشار حجم زیادی از اطلاعات محرمانه مجازات گردد. ترامپ گفت جان بولتون در شروع دوره ریاست جمهوری من اعتباری نداشت تا این که او را برگرداندم و به او فرصتی دوباره دادم، او با انتشار اطلاعات طبقه بندی شده (آن هم در ابعاد گسترده) قانون را شکست. بولتون باید بهای بالای اقدام خود را پرداخت کند. این اتفاق هرگز نباید دوباره روی دهد!

همزمان با نزدیک شدن موعد انتشار کتاب جنجالی جان بولتون در آمریکا که در آن به ابعاد پنهان کاخ سفید در دوران ترامپ اشاره نموده، وزارت دادگستری این کشور هم ضمن صدور دادخواستی خواستار توقف انتشار کتاب جان بولتون شده است. قاضی فدرال آمریکا در واشنگتن دی سی ضمن رد این درخواست ادله اعلام شده را ناکافی گفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 427

به "ترامپ: بولتون کاملا بی کفایت و دروغگوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: بولتون کاملا بی کفایت و دروغگوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید