سرگرمی پاییزی در مسکو ، در سفر به شهر مسکو در پاییز چه کنیم (تور روسیه)

به گزارش تور سریلانکا، روز هفتم سپتامبر، روز ویژه شهر مسکو است و جشن هایی در این شهر برگزار می شود. این روز، هشتصد و شصت و ششمین سالروز تولد این شهر است و جشن های آن شامل کنسرت های رایگان در سرتاسر شهر، آتش بازی می باشد. اگر قصد دارید به دیدنی های پاییز در مسکو سفر کنید، می بایست بدانید که چه منظره ها و چه موقعیت هایی در انتظار شماست و چه کارهایی برای سرگرمی پاییزی در مسکو می توانید انجام دهید. در این مطلب خبرنگاران، کارهایی که می توانید در فصل پاییز در مسکو انجام دهید به شما معرفی می کنیم. با ما در جاذبه های گردشگری پاییز در مسکو همراه باشید.

سرگرمی پاییزی در مسکو ، در سفر به شهر مسکو در پاییز چه کنیم (تور روسیه)

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

منظره ها لذت بخش پاییزی در مسکو

از تماشای برگ های خوش رنگ پاییزی در بین تماشای های پاییز در مسکو لذت ببرید. پارک های مسکو در فصل پاییز، آتش سوزانی از رنگ های زیبای پاییزی هستند. حتما از اسپارو هیلز Sparrow Hills، نسکوچنی ساد Neskuchny Sad، سوکولنیکی Sokolniki، پارک ایزماییلووسکی Izmailovsky Park یا باغ های گیاه شناسی این شهر تماشا کنید. کسانی که به پیاده روی و ماجراجویی علاقمند هستند، از تماشا جنگل بیتسا Bittsa و پارک ملی لوسینی اوسترو Losini Ostrov لذت خواهند برد. مجموعه های موزه ای مسکو نیز در این زمان از سال در برترین حالت خود قرار دارند. در کنار قدم زدن در پارک ها و باغ ها می توانید در نمایشگاه های متنوع شرکت کنید و از تماشا بناهای فوق العاده معماری لذت ببرید. در بعضی نقاط تاریخی، کافه هایی وجود دارند که می توانید برای غذا خوردن یا نوشیدن در آن ها توقف کنید. از بازار های فصلی بازدید کنید و میوه ها و سبزیجات فصلی را بخرید. بازار دوروگومیلووسکی Dorogomilovsky بزرگترین و خارق العاده ترین بازار شهر مسکو به شمار می رود اما بازارهای کوچک تر مانند دانیلووسکی Danilovsky نیز جذابیت خاص خود را دارند و شامل محصولات محلی تر و تازه تر مانند قارچ های وحشی هستند. رستوران های روسی از فصل قارچ ها، برترین استفاده را می برند و منوهای عالی از غذاهای خوشمزه تهیه شده از انواع قارچ ها را به مهمانان خود ارائه می نمایند.

بازدید از آثار هنری در فصل ایده ال سال

یک سفر با قایق روی رودخانه داشته باشید. این آخرین فرصت شما برای سرگرمی پاییزی در مسکو است قبل از اینکه فصل جهت یابی در ماه اکتبر به انتها برسد. به مرکز تمامی نمایشگاه های روسیه All Russia Exhibition Center یا VVTs در نزدیکی ایستگاه متروی VDNKh بروید. علاوه بر پیاده روی در این بخش و مبهوت شدن به وسیله مجسمه ها، پاویون ها و فواره های فوق العاده، می توانید در سینما پانوراما Panorama Cinema تجربه تماشای فیلم داشته باشید و سپس با نوشیدن قهوه و نوشیدنی های خوش طعم دیگر در پاویون ارمنی ها شب خود را به انتها ببرید. کسانی که به شیرینی علاقه دارند، می بایست در نمایشگاه عسل Honey Fair که سال جاری پاییز در Crocus Expo و از پانزدهم سپتامبر تا نهم اکتبر برگزار می گردد، شرکت نمایند. هواداران هنر مدرن نباید بازدید از مانژ Manezh را بین بیستم سپتامبر و سی ام اکتبر از دست بدهند. گالری ترتیاکوف Tretyakov مخصوص کسانی است که به هنر سنتی علاقه بیشتری دارند. موزه اصلی در نزدیکی ایستگاه متروی ترتیاکووسکایا Tretyakovskaya دارای یک نمایشگاه دائمی فوق العاده از هنر روسی در طول دوران های مختلف است. حتی هنرهای فصلی نیز وجود دارند. از سفر خود به شهر مسکو در پاییز لذت ببرید.

منبع: همگردی
انتشار: 29 دی 1401 بروزرسانی: 29 دی 1401 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1543

به "سرگرمی پاییزی در مسکو ، در سفر به شهر مسکو در پاییز چه کنیم (تور روسیه)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرگرمی پاییزی در مسکو ، در سفر به شهر مسکو در پاییز چه کنیم (تور روسیه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید