تیمی که رکورد دار نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتسال است

به گزارش تور سریلانکا، تیم گیتی پسند اصفهان با ناکامی در فینال این فصل لیگ برتر فوتسال، یک عنوان نایب قهرمانی دیگر به کارنامه خود افزود.

تیمی که رکورد دار نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتسال است

به گزارش خبرنگاران، تیم گیتی پسند اصفهان در سال های اخیر همیشه در زمره مدعیان قهرمانی در لیگ برتر بوده و تیم خوبی را روانه مسابقات نموده است اما به جز دو فصل که عنوان قهرمانی را کسب نموده و یک فصل که به رتبه سومی رسیده در سایر فصول عنوان نایب قهرمانی را از آن خود نموده تا از این حیث رکورد دار باشد.

پیش از این منصوری قرچک بیشترین نایب قهرمانی را داشت اما حالا تیم متمول اصفهانی به این رکورد نه چندان خوشایند رسیده که دو تای آن در دو فصل اخبر بوده است. این تیم سال جاری نیز علیرغم جذب و به کارگیری بازیکنان نامدار و ملی پوش مثل علی اصغر حسن زاده، سعید احمدعباسی، مهران عالیقدر، میثم برمشوری، حسین فهیمی مقدم، ،پیمان حفیظی، محمدرضا سنگ سفیدی، حمید احمدی، مرتضی عزتی، محمد کشاورز و … و همچنین دو بازیکن خارجی برزیلی پیروز به کسب عنوان قهرمانی نشد تا تعداد ناکامی خود برای رسیدن به جام را به عدد 6 برساند. گیتی پسندی ها پیش از این نیز در سال های 1389، 1390، 1392، 1393، 1397 به عنوان دومی لیگ رسیده بودند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 435

به "تیمی که رکورد دار نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتسال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیمی که رکورد دار نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتسال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید