جنایات تکان دهنده اشغالگران آمریکایی در سوریه

به گزارش تور سریلانکا، ائتلاف تحت رهبری آمریکا علاوه بر ارتکاب جنایات زیاد در سوریه، زیرساخت های این کشور را نیز نابود کرده است.

جنایات تکان دهنده اشغالگران آمریکایی در سوریه

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، روزنامه الثوره سوریه در مطلبی با عنوان جنایات ائتلاف آمریکایی در سوریه؛ حقایق تکان دهنده، آورده است: قربانی شدن هزاران غیرنظامی بیگناه، آواره کردن ساکنان، ویرانی برنامه ریزی شده شهرها و روستاها و بسیاری دیگر از اقدامات به ویژه به کارگیری سلاح های کشنده و ممنوعه بین المللی، تنها بخشی از جنایات ائتلاف غیرقانونی به رهبری آمریکا در سوریه است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

این رسانه می نویسد: ائتلاف بین المللی جنایات وحشیانه ای علیه شهروندان سوری مرتکب شده است. جنایات ائتلاف بسیار است.

الثوره نوشت: جنایات ائتلاف با عکس و شواهد برای همگان و جامعه بین المللی مشهود است و عاملان آن را رسوا می کند.

این رسانه گزارش داد: این ائتلاف به سرکردگی آمریکای تروریسم پرور مدعی مبارزه با تروریسم با این جنایات ثابت می کند که به دنبال غلبه بر تروریسم نیست بلکه برنامه ریزی شده و به منظور ویرانی زیرساخت ها وهدف قرار دادن ارتش سوریه است.

الثوره می نویسد: گواه بزرگ این جنایات هم شهر الرقه است که با خاک یکسان شده است و این پس از فراهم کردن خروج امن داعش و خانواده های آنها به مکانی تحت حمایتشان بود و اوج ارتباط ائتلاف آمریکایی و گروه خونریز داعش را نشان می دهد.

این رسانه گزارش داد: رادیو ـبی بی سی در گزارشی با عنوان معامله کثیف از توافق میان داعش و ائتلاف آمریکا پرده برداشت.

الثوره نوشت: اقدامات نقض کننده و جنایات ائتلاف بین المللی مدارس، بیمارستان ها، مراکز آموزشی و دولتی و در کل زیر ساخت ها را شامل می شود. این ائتلاف علاوه بر ویرانی سوریه مانع از بازسازی آن می شود.

این رسانه آورده است: تصاویر ویرانی و خرابی روستاها و راه ها در مناطق بمباران شده از سوی ائتلاف گواه این جنایات است و گفته های شاهدان عینی را هم باید به آن اضافه نمود.

الثوره نوشت: ائتلاف آمریکایی به طور عمد مناطقی را بمباران می کند که به دست ارتش سوریه آزاد شده است و داعش مدتهاست که از این مناطق بیرون رانده شده است و این بمباران به قربانی شدن شماری می شود.

این رسانه سوری گزارش داد: ادله و شواهد بسیار است و تصاویر قربانیان که در میان آنها بچه ها و زنان به چشم می خورند، گواه آشکار نقض حقوق بشر از سوی ائتلاف آمریکایی است.

الثوره اعلام کرد: فایل های ویدئویی خانواده های قربانیان و نیز اظهارات مجروحان ونیز گفته های شاهدان عینی که پیروز به خروج از اردوگاه الرکبان در منطقه التنف تحت کنترل اشغالگران آمریکایی شده اند، گواه واقعیت دردناک این اردوگاه است. بیماریهای واگیردار در آن شیوه پیدا کرده است و شمار فوتی ها به ویژه بچه ها افزایش یافته است. این علاوه بر ممانعت تروریست ها برای خروج کسانی که در این اردوگاه قرار دارند، از اردوگاه الرکبان است که ارتباط محکم آنها و نظامیان اشغالگر آمریکایی در پایگاه التنف را نشان می دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 835

به "جنایات تکان دهنده اشغالگران آمریکایی در سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنایات تکان دهنده اشغالگران آمریکایی در سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید