خبرنگاران توجه به زیرساخت مخابرات در استان های زاگرس نشین لازم است

به گزارش تور سریلانکا، خرم آباد - خبرنگاران - نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: توسعه مخابرات منجر به کاهش فاصله طبقاتی می گردد بنابراین باید توجه ویژه ای به زیرساخت های ارتباطی و مخابراتی استان های زاگرس نشین معطوف گردد.

خبرنگاران توجه به زیرساخت مخابرات در استان های زاگرس نشین لازم است

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان سیداسدالله دهناد روز چهارشنبه در مراسم ویدئو کنفرانس معارفه سرپرست مخابرات منطقه لرستان اضافه نمود: اهمیت فناوری اطلاعات بصورت روز افزون در جهان مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

وی گفت: حوزه ارتباطات با تمام توان در خدمت همه ارکان نظام است و تمام قوا از آن بهره مند می شوند چراکه امروز مخابرات یک دستگاه درون گرا نیست بلکه به عنوان یک سیستم فرابخشی و موتور محرکه تمام بخش ها از تامین امنیت گرفته تا حوزه های اجتماعی، سیاسی، مالی، اجتماعی و فرهنگی محسوب می گردد.

وی ادامه داد: لرستان نیز به عنوان یکی از استان های زاگرس نشین، سابقه درخشانی در هشت سال دفاع مقدس داشته و همیشه در صف مقدم دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی بوده است که باید نگاه ویژه ای به زیرساخت های مخابراتی آن گردد.

دهناد با اشاره به ظرفیت های سرشار انسانی و طبیعی لرستان، عنوان محروم را شایسته این استان ندانست و گفت: توانمندی های این منطقه ناشناخته مانده است.

نبی الله شمسی فر که پیش از این معاونت شبکه مخابرات منطقه لرستان را بر عهده داشت به عنوان سرپرست جدید این اداره منصوب شده است.

از یازدهم آبان ماه 1398 تا به امروز سید محمد قاسمی سرپرست مخابرات منطقه لرستان بود و پیش از آن نیز بهمن ماه 93 تا یازدهم آبان ماه 98 هومان محمودی در این سمت فعالیت داشت.

بیش از یک میلیون و 410 هزار خط تلفن همراه اعتباری و دائمی در لرستان ایجاد و 67 هزار پورت پرسرعت (ADSL) دایر شده، 93 درصد روستاها و حدود 99 درصد جاده های اصلی این استان نیز دارای پوشش تلفن همراه است.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 بهمن 1399 بروزرسانی: 16 بهمن 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 763

به "خبرنگاران توجه به زیرساخت مخابرات در استان های زاگرس نشین لازم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توجه به زیرساخت مخابرات در استان های زاگرس نشین لازم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید