خبرنگاران محور دامغان به کیاسر بازگشایی شد

به گزارش تور سریلانکا، سمنان- خبرنگاران- رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای دامغان گفت: محور ارتباطی دامغان به کیاسر مازندران که روز گذشته به دلیل بارش برف و کولاک شدید مسدود شده بود، بازگشایی شد.

خبرنگاران محور دامغان به کیاسر بازگشایی شد

حسین ابوطالبی شامگاه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اضافه نمود: بارش برف و کولاک شدید از روز پنجشنبه در محورهای شمالی دامغان شروع شد و از ساعت 18 روز آدینه موجب بسته شدن محور دامغان از استان سمنان به کیاسر در حوزه مازندران شد.

وی اضافه نمود: پس از گذشت حدود 19 ساعت مسدودی، این محور اکنون با کوشش راهداران بازگشایی شد و هم اکنون تردد روان در این محور ادامه دارد.

ابوطالبی اضافه نمود: به دلیل بارش برف شدید در محورهای شمالی شهرستان، محور دیباج به گلوگاه، از ساعت 10 صبح روز آدینه مسدود شد و این مسدودی همچنان ادامه دارد.

وی توضیح داد: تردد در محور چشمه علی به فولادمحله و گردنه آهوان در جهت دامغان- سمنان بدون مشکل ادامه دارد و هم اکنون، گشت های راهداری در محورهای مذکور مستقر شده و آماده خدمت رسانی هستند.

وی اظهار داشت: نمک پاشی، استفاده از خودروهای برف روب برای کنارزنی برف در جاده های اصلی و خدمت رسانی به مسافران در راه مانده در گردنه های خطرناک محورهای دامغان از اقدام های اجرا شده است.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای دامغان گفت: چنان چه مسافران قصد سفر یا عبور از مناطق سردسیر و برف گیر را دارند، زنجیرچرخ، لباس گرم و تغذیه کافی، به همراه داشته باشند و با سوخت کامل خودرو در این مناطق تردد نمایند.

به گزارش خبرنگاران، شهرستان دامغان دارای 965 کیلومتر راه اصلی و فرعی و روستایی می باشد که 88 درصد آن آسفالت و بقیه خاکی است، از این میزان 300 کیلومتر جاده برف گیر در حوزه شهرستان دامغان شناسایی شده است.

مردم قبل از سفر برای اطلاع از شرایط جاده ها، می توانند به پایگاه اینترنتی www.141.ir مراجعه و یا با تلفن گویای 141 تماس بگیرند.

این شهرستان در فاصله 115 کیلومتری شرق مرکز استان، حدود 100 هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 765

به "خبرنگاران محور دامغان به کیاسر بازگشایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران محور دامغان به کیاسر بازگشایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید