خبر خوش برای جاماندگان سهام عدالت ، جزئیات مصوبه کمیسیون تلفیق درباره سهام عدالت

به گزارش تور سریلانکا، عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: با مصوبه اعضای کمیسیون تلفیق جاماندگان از دریافت سهام عدالت که واجد شرایط مندرج در قانون هستند سال آینده باید سهام دریافت کنند.

خبر خوش برای جاماندگان سهام عدالت ، جزئیات مصوبه کمیسیون تلفیق درباره سهام عدالت

به گزارش خبرنگاران، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست کمیسیون تلفیق بودجه گفت: با مصوبه اعضای کمیسیون تلفیق مقرر شد تا جاماندگان از دریافت سهام عدالت که واجد شرایط مندرج در قانون هستند سال آینده سهام دریافت کنند و طبق این مصوبه دولت باید شرایط را برای ثبت نام و دریافت سهام عدالت برای این افراد را فراهم کند.

وی اضافه نمود: همچنین اعضای کمیسیون تلفیق در مصوبه دیگری به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا اجازه دادند تا به منظور انجام و تکمیل پروژه های عمرانی خود 10 هزار میلیارد تومان اوراق منتشر کند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: همچنین بر اساس مصوبه اعضای کمیسیون تلفیق 7 درصد از سود شرکتهای زیر مجموعه وزارت نیرو در اختیار این وزارتخانه قرار می گیرد تا برای اجرای پروژه های دارای فوریت و اضطرار هزینه شود.

حاجی دلیگانی گفت: اعضای کمیسیون تلفیق در مصوبه دیگر خود نحوه انتخاب مدیران عامل بانک های مسکن و صنعت و معدن را مشخص کردند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: بر اساس این مصوبه مدیر عامل بانک مسکن با توافق و پیشنهاد وزرای راه و شهرسازی و امور مالی و دارایی و تصویب مجمع عمومی بانک و مدیر عامل بانک صنعت و معدن با توافق و پیشنهاد وزرای صنعت معدن و تجارت و امور مالی و دارایی و تصویب و تایید مجمع عمومی بانک مشخص می شوند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 بهمن 1401 بروزرسانی: 28 بهمن 1401 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1558

به "خبر خوش برای جاماندگان سهام عدالت ، جزئیات مصوبه کمیسیون تلفیق درباره سهام عدالت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوش برای جاماندگان سهام عدالت ، جزئیات مصوبه کمیسیون تلفیق درباره سهام عدالت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید