خروج تاجیک های پرسپولیس از برنامه دربی

به گزارش تور سریلانکا، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی خود را برای دربی نود و هفتم مرکز مقابل استقلال تهران در شنبه هفته پیش رو آماده می نماید که محرومیت این باشگاه از سوی فیفا همچنان پابرجاست.

خروج تاجیک های پرسپولیس از برنامه دربی

از این رو باشگاه پرسپولیس نمی تواند خریدهای خود از استقلال تاجیکستان را که حدود سه هفته از حضور آنها در تمرینات می گذرد را استفاده کند.

مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس که در انتقال کامل پول به حساب گابریل کالدرون و خواکین به مشکل خورده است قرار بود این موضوع را هفته گذشته حل و فصل کند اما باز هم پیروز به انجام این کار نشد تا منوچهر صفروف و وحدت هنانوف نتوانند مجوز ثبت قرارداد و حضور در لیگ برتر را پیدا نمایند.

همین امر باعث شده است کادر فنی سرخپوشان مرکز هر دو بازیکن تاجیک را از برنامه تاکتیکی خود بدون توجه به احتمال پرداخت مطالبات طلبکاران خارجی و برطرف محرومیت باشگاه پرسپولیس از سوی فیفا کنار بگذارند.

گل محمدی هیچیک از تاجیک ها را در استراتژی این تیم مقابل استقلال قرار نداده است تا اینگونه نشان دهد خودش هم بابت برطرف محرومیت پرسپولیس و حضور تازه واردهای تاجیک امید چندانی قبل از دربی ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 بهمن 1400 بروزرسانی: 8 بهمن 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1287

به "خروج تاجیک های پرسپولیس از برنامه دربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خروج تاجیک های پرسپولیس از برنامه دربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید