دستمزد های عجیب بادیگاردها

به گزارش تور سریلانکا، قد بلند، اندامی ورزیده و تنومند، کت و شلوار مشکی، عینک آفتابی و هندزفری، مشخصه های ظاهری بادیگاردها است. بادیگارد ها دوره های آموزشی مختلفی هم دیده اند؛ از دفاع شخصی و امور حفاظتی بگیرید تا یاری های اولیه و اطفای حریق. کارشان این است که در برابر خطرات مختلف از جان دیگران محافظت نمایند. برای همین هم به آن ها محافظ شخصی یا بادیگارد می گویند. بادیگارد ها نیز مانند همه شغل ها رتبه بندی شده و با توجه به مزایا و معایب آن ها، دستمزدهای متفاوتی دریافت می نمایند. در این مقاله از سری دانستنی های مجله خبرنگاران بلاگ نگاهی به تفاوت میان عایدی آن ها در ایران و آمریکا می پردازیم.

دستمزد های عجیب بادیگاردها

در کشور های غربی مثل آمریکا بادیگارد های شخصی به ازای هر ساعت حدود 100 دلار دستمزد می گیرند. در ایران دستمزد بادیگارد هایی که فقط اندام تنومند دارند، ساعتی 100 تا 150 هزار تومان، روزانه 400 تا 450 هزار تومان و ماهانه پنج میلیون تومان است. اما بادیگارد های حرفه ای و دوره دیده معمولا ساعتی 250 تا 300 هزار تومان، روزانه 800 هزار تا یک میلیون تومان و ماهانه بین 10 تا 15 میلیون دستمزد می گیرند.

انواع بادیگارد درست مثل فیلم ها پا به پای فرد محافظت شده حرکت می نمایند، حواس شان به همه جا هست، مدام با هندزفری داخل گوش شان در حال مکالمه با همکاران شان هستند و اگر مسئله ای پیش بیاید با چند حرکت ساده سریع اوضاع را روبه راه می نمایند.

پیدا کردن شان هیچ کاری ندارد. کافی است کمی در دنیای مجازی گشت بزنید تا تبلیغات گسترده شان شگفت زده تان کند. خیلی از آن ها انفرادی کار می نمایند و برخی های دیگر در قالب شرکت های تشریفات، مراقبت و همراهی فعالیت دارند.

نام هایشان هم مختلف است؛ از بادیگارد و محافظ شخصی بگیرید تا تیم حفاظت، تیم تشریفات و تیم همراهی. برای اینکه بتوانید از چند و، چون کار این بادیگارد های وطنی سر در بیاورید، میتوانید شماره شرکت ها و محافظان شخصی را با یک سرچ ساده در گوگل یا از سایت های خرید و فروش پرطرفدار و صفحات شخصی شان پیدا نموده و در قالب مشتری با آن ها تماس بگیرید. البته صرف تماشا دوره های رزمی و دفاع شخصی برای بادیگاردشدن کافی نیست. بادیگارد ها باید یکسری ویژگی های فیزیکی هم داشته باشند که قد بلند، اندام ورزیده و چشمان تیز ازجمله آنهاست.

بیشتر بخوانید:کف قیمت دلار کجاست؟

منبع: اُکالا
انتشار: 6 دی 1400 بروزرسانی: 6 دی 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1251

به "دستمزد های عجیب بادیگاردها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستمزد های عجیب بادیگاردها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید