دستپخت 3 میلیاردی طراح ایرانی ، عکس

به گزارش تور سریلانکا، کراس اوور آواتر 07 EREV از چانگان، CATL و هواوی به عنوان رقیب مستقیم تسلا مدل Y رسماً در چین رونمایی شد. این خودرو که قبلاً که با نام آواتر 15 شناخته می شد، در سه ماهه سوم سال جاری وارد بازار خواهد شد.

دستپخت 3 میلیاردی طراح ایرانی ، عکس

امیرمسعود عابدین- کراس اوور آواتر 07 EREV از چانگان، CATL و هواوی به عنوان رقیب مستقیم تسلا مدل Y رسماً در چین رونمایی شد. این خودرو که قبلاً که با نام آواتر 15 شناخته می شد، در سه ماهه سوم سال جاری وارد بازار خواهد شد.

آواتر اکنون دو مدل تمام الکتریکی 11 (SUV) و 12 (فست بک) دارد. این برند با جدیدترین خودروی خود جهت افزایش حجم فروش به بخش EREV منتقل می گردد. خودروهای EREV دارای یک موتور برقی و یک موتور درون سوز هستند. موتور درون سوز نقشی مشابه یک ژنراتور را دارد و چرخ ها نیروی لازم برای حرکت را از موتور برقی دریافت می نمایند.

کراس اوور آواتر 07 که به وسیله نادر فقیه زاده، طراح ایرانی الاصل طراحی شده، از زبان طراحی Avatr 2.0 پیروی می نماید. قسمت جلویی آن به لطف چراغ های دوتایی LED و چراغ های جلو که در سپر تعبیه شده اند، شبیه به آواتر 12 فست بک است. آواتر 07 بعلاوه دارای یک جلوپنجره فعال با نوشته آواتر است. این SUV بعلاوه دارای سنسور LiDAR در بالای سقف است. پیش از این گزارش شده بود که هواوی سنسور LiDAR را برای Avatr تأمین می نماید.

به گزارش خبرنگاران ، آواتر 07 بعلاوه از دوربین به جای آینه های سنتی، دستگیره های جمع شونده درب ها، ادوات خاکستری در قسمت پایین بدنه و دوربین های دید عقب استفاده می نماید. در بخش عقب، آواتر 07 از دو چراغ عقب نازک و یک اسپویلر لبه ای استفاده می نماید.

ابعاد آواتر 07 4825/1980/1620 میلی متر با فاصله بین دو محور 2940 میلی متر است. این مدل کوچک ترین خودرو در بین محصولات آواتر است. بااین حال، هنوز هم از تسلا مدل Y بزرگ تر است. در داخل، آواتر 07 دارای پنج صندلی است. فضای داخلی آن اخیراً در تصاویر جاسوسی آشکار شده که با فست بک آواتر 12 شباهت دارد.

آواتر 07 در دو نوع EREV و برقی در دسترس خواهد بود. محدوده قیمتی آن حدود 34,600 تا 48,400 دلار، معادل 2 میلیارد و 145 میلیون تا 3 میلیارد تومان تعیین شده است.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

54322

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 21 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1403 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1653

به "دستپخت 3 میلیاردی طراح ایرانی ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستپخت 3 میلیاردی طراح ایرانی ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید