دسرهای نقاشی شده در رستوران شیکاگو!

به گزارش تور سریلانکا، برای خیلی ها، غذا نه تنها برای سیر شدن، بلکه حکم یک اثر هنری را دارد. با معرفی دسرهای رنگی رستورانی در شیکاگو همراه باشید.

دسرهای نقاشی شده در رستوران شیکاگو!

به باور خیلی ها، غذا می بایست نقشی فراتر از سیر کردن داشته باشد. غذا در چشم بسیاری از افراد و خصوصا آشپزها، می تواند به مثال یک اثر هنری باشد. همین امر باعث می گردد که عده ای برای اثبات این موضوع دست به کار شوند و با پرداخت ایده های مجذوب نماینده در کنار چاشنی خلاقیت و مهارت، برای خلق آثار هنری و البته خوردنی کوشش نمایند.

پیرو همین موضوع، رستورانی در شیکاگوی آمریکا، به نام آلینیا (Alinea)، با ارائه شیوه های جالب در آشپزی، فضایی متفاوت را در رستوران خود پدید آورده است. این رستوران به خوبی توانسته کلیشه های روزمره را رها کند و تعریفی نو از غذا داشته باشد. در آلینیا هدف فقط غذا خوردن نیست، بلکه لذت بردن از غذا در کنار صرف آن است.

در راستای این امر، دسرهای مخصوصی در آلینیا تهیه می گردد که مصداق شاخص یک اثر هنری است. دسرهایی که به گفته مدیر رستوران، مانند یک اثر هنری، نقاشی می شوند. این دسرها به یاری نقاشان برجسته منطقه که آثارشان در خود رستوران نیز قرار گرفته است، درست می شوند.

آشپزان بر روی صفحات مخصوصی آغاز به تهیه دسر می نمایند. این کار می تواند پیش روی علاقه مندان و مشتریان صورت گیرد. در هنگام درست کردن هر یک از این دسرها، آهنگی متناسب با این اثر هنری و خوردنی اجرا می گردد. در ساخت این دسرها از ترکیباتی مانند توت فرنگی، قهوه، وانیل، ماست و شکلات استفاده می گردد. بعلاوه جالب است بدانید که قیمت این دسرها از 285 دلار آغاز می گردد.

در ادامه توجه شما را به ویدیویی از این رستوران و آشپزهایی که دسر نقاشی می نمایند جلب می کنیم:

منبع: کجارو / businessinsider
انتشار: 27 بهمن 1400 بروزرسانی: 27 بهمن 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1308

به "دسرهای نقاشی شده در رستوران شیکاگو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دسرهای نقاشی شده در رستوران شیکاگو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید