راهنمای سفری ماجراجویانه به فنلاند، تصاویر

به گزارش تور سریلانکا، مردم فنلاند به خاطر علاقه ای که به گردش در طبیعت دارند شناخته شده بوده و به تمامی از تابستان کوتاه و زیبا و زمستان پر برفشان استفاده می کنند. بسیاری از گردشگران هم این کشور را دروازه ای ایده آل برای سفرهای ماجراجویانه می بینند. موقعیت های زیادی برای تجربه های بی همتا و پر هیجان در نقاط مختلف فنلاند وجود دارد که با نوشیدنی بومی و یک سونا در خاتمه روز خاطره ای به یادماندنی برایتان می سازند.

راهنمای سفری ماجراجویانه به فنلاند، تصاویر

از پروفایل ما bestcanadatours دیدن نمایید.

لاپلند و تفریحات زمستانی

تماشای شفق شمالی و بابا نوئل برخی از محبوب ترین کشش های لاپلند (Lapland) برای خانواده ها در تعطیلات کریسمس هستند اما ورزش های زمستانی و تفریحات بی شمار دیگری هم وجود دارند. سورتمه سواری با هاسکی و گوزن جزو این تفریحات معروف هستند که با فرهنگ و هویت فنلاندی هم پیوندی عمیق دارند. می توانید به یکی از تورهای هاسکی کوتاه یا چند روزه بپیوندید و زمانی را هم با این موجودات دوست داشتنی سپری کنید. همچنین اسکی کراس کانتری، اسکی معمولی، اسنوبورد، سورتمه یخی، پاتیناژ و گزینه هیجان انگیزتر شنا در آب یخ هم پیش رویتان خواهند بود.

گردش در طبیعت بکر

اگر نمی توانید خیلی خوب با سرما کنار بیایید، هنوز هم گزینه های زیادی برای گردش و تفریح دارید که جنگل های انبوه فنلاند یا تندراهای بدون یخ جزوی از آن ها هستند که در هر زمان سال می توانید برای ماجراجویی رویشان حساب کنید. زمستان های این کشور دیدن دارند، اما ماه های تابستان و خورشید نیمه شب هم تجربه ای متفاوت برای گردشگری می سازند. به ویژه در منطقه کارلیا (Karelia) در شرق کشور که به خاطر زیبایی طبیعی اش شهرت یافته چیزهای زیادی انتظارتان را می کشد.

دوچرخه سواری و کوهپیمایی

این دو گزینه جزو تفریحات محبوب فنلاندی ها هستند. دوچرخه سواری نه تنها ورزش و راهی ارزان برای رفتن به سر کار به حساب می آید که به مردم شانس لذت بردن از نواحی حومه ای این کشور را هم می دهد. می توانید با یک دوچرخه به سادگی شهرها را ببینید و با خیال راحت در مسیرهای مخصوص رکاب بزنید. شرکت های زیادی هستند که امکانات دوچرخه سواری در آرام ترین نواحی کشور را در تعطیلات برای گردشگران فراهم می کنند. برای مثال مجمع الجزایر تورکو (Turku) که بزرگ ترین مجمع الجزایر جهان به شمار می رود یکی از گزینه های جذاب دوچرخه سواری است. پارک های ملی اورهو ککونن (Urho Kekkonen) در لاپلند و کولی (Koli) در کارلیا هم برای کوهپیمایی ایده آل هستند و مناظری شگفت انگیز و تماشایی دارند.

رالی

برای کسانی که به ماشین سواری علاقه دارند، یک موقعیت نادر برای رانندگی و مسابقه با ماشین های رالی وجود دارد که با مربیان معتبر همراه بوده و گاهی از میان برف و یخ نیز عبور می کند. در شمال فنلاند، می توانید در تندراهای منجمد با کسی که چهار بار جایزه جهانی رالی را برده یعنی یوها کانکونن (Juha Kankkunen) مسابقه دهید.

هر کدام از این گشت و گذارها یا ترکیبشان، یک ماجراجویی بی همتا و به یادماندنی در فنلاند را برایتان رقم می زند که برای بزرگسالان و بچه ها به یک اندازه جذاب بوده و می توانید برخی از مناظر زیبا و نفس گیر را هم حین این تفریحات تماشا کنید.

منبع: گردشبان
انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 514

به "راهنمای سفری ماجراجویانه به فنلاند، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفری ماجراجویانه به فنلاند، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید