سانه، بایرن مونیخ را انتخاب کرد

به گزارش تور سریلانکا، بال آلمانی سرخپوشان مونیخی تصمیم به بازگشت به فوتبال باشگاهی آلمان با تیم بایرن مونیخ گرفته است.

سانه، بایرن مونیخ را انتخاب کرد

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، لروی سانه که از تابستان گذشته مورد توجه مدیران باشگاه بایرن مونیخ قرار گرفته، تصمیم به بازگشت به فوتبال باشگاهی آلمان گرفته است. بر اساس گزارش نشریه انگلیسی میرر بازیکن پیشین شالکه رویای بازگشت به آلمان را دارد و بایرن مونیخ را به عنوان تیم بعدی خود انتخاب نموده است. طبق این گزارش، مذاکرات طولانی مدت دو باشگاه بایرن مونیخ و منچسترسیتی در حال به نتیجه رسیدن است و انتظار می رود این بال آلمانی در خاتمه فصل از قهرمان انگلیس جدا و به سرخپوشان مونیخی ملحق گردد.

میرر همچنین اطلاع داد باشگاه بایرن مونیخ برای به خدمت دریافت لروی سانه 24 ساله پیشنهادی 70 میلیون پوندی به منچسترسیتی خواهد داد که این نصف پیشنهادی است که منچسترسیتی تابستان گذشته، پیش از مصدومیت شدید سانه از ناحیه زانو از بایرن درخواست نموده بود. با توجه به اینکه تنها یکسال دیگر از قرارداد سانه با منچسترسیتی باقی مانده، این باشگاه مجبور است رقم مدنظرش برای فروش این بازیکن را پایین بیاورد، در غیر اینصورت در تابستان 2021 او را به عنوان بازیکن آزاد از دست خواهد داد.

سانه در تابستان گذشته هم شایعه بازگشتش به فوتبال باشگاهی آلمان بسیار داغ بود و حتی رسانه های آلمانی مدعی شده بودند که بال پیشین شالکه در جهت پیوستن به بایرن مونیخ قرار گرفته است و برای عقد قراردادی پنج ساله با دستمزد سالیانه 18 میلیون یورو با این باشگاه آلمانی به توافق رسیده است، اما مصدومیت بدموقع او تمامی معادلات را به هم ریخت.

بال تیم ملی فوتبال آلمان که اخیراً ریکاوری بر روی مصدومیت طولانی مدتش را به خاتمه برد، از سال 2016 تا به امروز در 134 بازی از رقابت های مختلف برای منچسترسیتی به میدان رفته و 39 گل نیز به ثمر رسانده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 259

به "سانه، بایرن مونیخ را انتخاب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سانه، بایرن مونیخ را انتخاب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید